חדש על המדף

פורסם בתאריך: 1.6.23 10:09

קאמבק עם טעם נוסטלגי: אורנג'דה, המשקה האייקוני של שנות ה-80 חוזר למדפים.ה"אורנג'דה" שהיה פופולארי בשנות ה-80 חוזר בשני טעמים קלאסיים של תפוזים והדרים מוגזים

 

על כל קנייה מעל 100 ש"ח באחד מסניפי שופרסל, Be ובאתר שופרסל אונליין, מקבלים במתנה בובת דיסני פופ'Z מיניאטורית ממבחר של 24 דמויות אייקוניות מבית דיסני ופיקסאר. המבצע יחל בתאריך 04.06.23 למשך כשישה שבועות וילווה בקמפיין בטלוויזיה ובדיגיטל בכיכובם של ליאת הר לב (בדמותה של אירנה) והראל צברי. לקוחות שיבחרו בכך, יוכלו לתרום את הבובות בכ-30 סניפים נבחרים ברחבי הארץ. כל הבובות שייאספו יתרמו לילדים במסגרות ייעודיות שונות כחלק מפעילות האחריות התאגידית של הקבוצה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הזמר ואיש העסקים אייל גולן השיק את משקה האנרגיה החדש Caribou Gold, בתוספת קפאין וטאורין, בעל טעם מתקתק ופירותי,  הכולל 80 מ"ג קפאין ו-115 קלוריות לפחית. בהשקעה מוערכת של כ-5 מיליון שקלים.המשקה, שיצטרף למותג הלייפסטייל Caribou בבעלות הזמר, ישווק בפחית מעוצבת הנושאת את לוגו המותג – דמות אייל הצפון והוא יימכר ברשתות השיווק, בפיצוציות, במסעדות ובברים נבחרים ברחבי הארץ.

המותג השווצרי   Kägi (קאגי) משיק סדרת וופלים מצופים בשוקולד חלב/מריר מעולה, במגוון טעמים אהובים.הסדרה החדשה מציעה מגוון רחב של וופלים המלאים בקרם עשיר ובטעמים מעולים כמו שוקולד חלב, שוקולד מריר, אגוזי לוז, קוקוס, ותפוז.

בשורה לחובבי המותג שוקולד פנדה.אחרי תקופה ארוכה של מחקר, פיתוח ובדיקות, סדרת המוצרים של המותג פנדה מתחדשת במתכון חדש ומשופר כולל גם ריענון של רשימת רכיבי המוצר. מוצרי פנדה כוללים מגוון טבלאות וחטיפים בטעם שוקולד חלב ללא רכיבים מן החי(מוצר טבעוני). מהות השינוי הינו החלפת רכיב הסויה בשיבולת שועל ובנוסף, שימוש בתמצית ווניל טבעית (במקום ווניל סינטטי) והורדת רכיבים מלאכותיים כגון: טיטניום דיאוקסיד, עמילן מעובד ומייצבים.

חברת  Creative Pea מציעה סדרת מוצרים בפיתוח חדשני המאפשרת הכנת תחליפי בשר טבעוניים על בסיס חלבון אפונה איכותי הידוע ביתרונותיו הבריאותיים הרבים. המוצר הייחודי מגיע כתערובת שאינה דורשת קירור או הקפאה, ומהווה חומר גלם זמין ובריא להכנת מגוון מנות המתאימות לשילוב בכל ארוחה.סדרת המוצרים כוללת שלוש תערובות שונות המיועדות להכנת מנות בטעם בשר, עוף ודגים.

מותג התה והחליטות פומפדור מציע לקיץ 2023, סדרת חליטות קרות מפירות ומצמחים, להכנת משקה חליטות קר, המתכתב עם טרנד הבריאות העולמי. החליטות הקרות כוללות שלושה טעמים חדשים:  אפרסק ופסיפלורה  – מכיל תפוח עץ, ורד הבר, היביסקוס, עלי סטיביה, אפרסק ופסיפלורה. תות שדה תפוז – מכיל היביסקוס, תפוח, ורד הבר, עלי סטיביה, תות שדה וקליפות תפוז ו מוחיטו ופירות יער – מכיל היביסקוס, תפוח, מנטה, ורד הבר, עלי סטיביה, ליקריץ, אוכמניות וקליפות ליים.

חברת שקדיה משיקה סדרת פסטות חדשה עם 6 מוצרי פסטה  איכותיים המגיעים באריזת קרטון נוחה לשימוש ואחסנה. הסדרה כוללת פסטה פנה, פסטה פרפלה , פסטה פוזילי פסטה טריקולור, ספגטי ודפי לזניה. סדרת הפסטות החדשה כוללת 3 צורות פסטה, פסטה טריקולור, ספגטי ודפי לזניה.עשויה % 100 חיטת דורום סמולינה,מהירה וקלה להכנה, סה"כ כ- 10 דקות בישול.

המותג הבינלאומי צלזיוס מגיע לישראל ומשיק לראשונה את משקה האנרגיה הפונקציונאלי הייחודי. המשקה מגיע במגוון טעמים ומכיל רכיבים המגבירים את רמת האנרגיה,עוד הוא מכיל 7 ויטימנים ומינרלים, ביניהם ויטמין B, ויטמין C, כרומיום, תמצית תה ירוק, גווארנה ותמצית ג'ינג'ר. הוא טבעוני ואינו מכיל חומרים משמרים.

המותג הקולינרי "מאסטר שף" משיק לראשונה קרם קוקוס בקרטונית, המיועד לבישול ולאפייה.קרם הקוקוס של מאסטר שף בעל תווית נקייה, מכיל 75% מיצוי קוקוס ומים, משמש לבישול של מגוון מאכלים ומהווה תחליף טבעוני לשמנת חלבית. הקרם מגיע בקרטונית בגודל של 250 מ"ל, המכיל קרם קוקוס אותנטי ואיכותי, מהמזרח הרחוק

המותג הקולינרי "מאסטר שף" משיק לראשונה רוטב טריאקי באריזה מוגדלת של 700 מ"ל. רוטב הטריאקי של מאסטר שף איכותי ואותנטי, הוא מיוצר בתאילנד ולראשונה בישראל באריזה מוגדלת של 700 מ"ל. הרוטב החדש מצטרף  למגוון מוצרי מאסטר שף מהמזרח הרחוק הכוללים בין הייתר: קרם קוקוס, רטבים, אטריות, דפי אורז ועוד.

"נביעות", חברת המים המינרליים, מבית החברה המרכזית למשקאות, משיקה חדשנות קיצית ומרעננת בתחום המשקאות המבוססים על מים מינרליים, ומביאה אל המדפים שני טעמים חדשים במהדורה מוגבלת ל-6 חודשים בלבד, מים בטעמים נענע-מנטה ונענע-ליצ'י.

קבוצת קשת טעמים מציגה מהפיכה בשוק החמאה – ומשיקה לראשונה בארץ חמאה אמיתית, 100 אחוז שמנת מפוסטרת וללא לקטוז. החמאה תימכר בהסכם בלעדיות אך ורק בסניפי קשת טעמים וקולינריק וכן באתר  האון ליין.
החמאה ללא לקטוז מגיעה לישראל מ"טארה", מפעל פרמיום באסטוניה המתמחה בייצור מוצרי חלב איכותיים אשר מצטיינים בחומר גלם ברמה הגבוהה ביותר באירופה ובעולם כולו.

שוגיס׳ מותג האקססוריז שמזוהה בעיקר עם תחום המתנות נכנס לתחום הקונדיטוריה לראשונה! שוגיס מייצרים עבורכם מתנה טעימה ואישית שמתאימה לכל חגיגה.עוגות קאפקייקס בעיצוב אישי, עם תמונת הפרצוף שלכם או של יקיריכם. מתאימים לכל חגיגה ומגיעים במארזים שמגיעים עד פתח הבית ומעוצבים בצורה מושלמת. המארזים יכילו עוגות קטנות, שניתן להוסיף אליהם גם עוגיות מקרון צבעוניות, עוגיות בראוניז שוקולדיות וקציפות מרנג כאשר העוגות עם הדפס תמונה וגרפיקה לבחירתכם. ניתן להשיג באתר www.shugis.com ובסניפי הרשת

פיליפס אוונט משיקה פתרון חדש להאכלה מבקבוק המאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה, בדומה להנקה. הבקבוק החדש בעל פטמת התגובה הטבעית פועל בקצב ההאכלה הטבעי של התינוק ומאפשר לתינוק לשלוט בקצב ההאכלה בדומה להנקה. דבר זה מקל על המעבר משלב ההנקה להאכלה מבקבוק והופך אותו לפשוט ונוח יותר לתינוק ולהורים.

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת קרמי הגוף של EFFECTIVE-CARE ומשיקה קרם לחות רב שימושי המתאים לעור הפנים, הגוף והידיים. הקרם מעניק לחות אופטימאלית ומראה עור חלק ורענן ונספג במהירות בעור.קרם הלחות הרב שימושי הינו פרי פיתוח מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר ובעל פורמולה מתקדמת בעלת פעילות משולשת: לחות מוגברת, הזנה וריכוך העור.

חברת ישרקו משיקה חומץ בלסמי אורו מאיטליה, חומץ בלסמי איכותי, שהתיישן בחביות עץ אלון, המקלים על שחרור טאנינים וספיגת תמציות עץ. גופו המתוק מתחבר בהרמוניה עם החומציות, בעוד שהצפיפות (1.33) הטעם והניחוח שלו תורמים לחוויה מקיפה בעת הארוחה.

מותג TWIX המוכר והאהוב מחזיר למדפים את הטעם שכבש את הקהל הישראלי, הטעם שפותח במעבדות מרס העולמית ומתכתב עם הטרנד שסחף את עולם הקולינריה: שילוב של מתוק ומלוח בביס אחד – TWIX  קרמל מלוח!

 

כריסטיאנו רונאלדו, הסופר סטאר של הספורטאים, משיק סדרת ספריי  לגוף בניחוחות גבריים התואמים בתוויי הריח שלהם את סדרת הבשמים שהשיק –CR7.רונאלדו חושף את שגרת היום האינטנסיבית והמעוררת השראה שלו ומתאים לה ניחוחות המעצימים את הביטחון העצמי בהתאם לפרקי הזמן וההתנהלות במהלך היום.

חדש מקרליין: Bold Full Coverage Foundation מייק-אפ לכיסוי מלא, בגימור סאטן זוהר& Golden Primer פריימר למראה זוהר וקורן, חלק ואחיד. מייק-אפ נוזלי מסדרת BOLD , מציע 8 גוונים להתאמה מושלמת לכל גוון עור, מעניק שכבה דקה של כיסוי מלא, גוון אחיד וגימור סאטן זוהר, בעל פורמולה משולבת של מרכיבי לחות וטיפוח עם פיגמנטים חזקים ונקיים.

NEUTROGENA מציגה סדרת אנטי-אייג'ינג חדשה: RENITOL BOOST. סדרת האנטי-אייג'ינג RENITOL BOOST מכילה נוסחה ייחודית הכוללת רטינול טהור, תמצית צמח מירתוס (הדס) וחומצה היאלורונית,  כדי להילחם בסימני ההזדקנות הנראים לעין העור ולשיפור את מראה העור.

מותג הטיפוח המוביל ARGANIA  משיק סרום מהפכני לקראת הקיץ הישראלי, ספריי סרום ייחודי וקליל הנספג בשיער במהרה ומעניק מראה שיער מלא, בריא ומבריק תוך שמירה והגנה על השיער מהאקלים הישראלי .

פרמייר ים המלח מציגים פורמולה יוקרתית לטיפול בעור בעייתי המכילה הממליס וחוחובה אורגני, מינרלים ובוץ מים המלח. פורמולה טיפולית לניקוי הנקבוביות והסרת שומן עודף. מסכה עדינה המסייעת בהסרת הפרשות חלביות, הרגעת אדמומיות ועידון פגמי העור. מועשר בחימר המסייע בספיגה יעילה של עודף סבום ולכלוך. למראה עור אחיד, קורן וחלק.

בפתחה של עונת הנסיעות, מותג הטיפוח ליראק פריז משיק לגבר: מארז נסיעות הכולל: סרום אנטיאייג'ינג לפנים, ג'ל רחצה וג'ל  גילוח.סדרת המוצרים ליראק לגבר מבוססת על חומרים מן הטבע, פטנט ייחודי של שימוש בתמצית טוליפ שחור הכוללת שיטת מיצוי ייחודית ששומרת על מלוא היתרונות הבריאותיים המצויים בו: הטוליפ השחור יוצר פעולה משולשת מוכחת על העור: חיזוק, הגנה וחידוש. מדובר בפיתוח ייחודי מוכח קלינית: יתרונות ברורים לעור מוגן יותר, חזק יותר מפגעי הזמן, והתחדשות תאים יעילה לכל סוגי העור וגם לעור רגיש במיוחד.

משחת השיניים BLANX היא הראשונה בעולם המלבינה באמצעות אור. ללא תוספת מי חמצן. האפקט מיידי וניתן לראות את פעולתו כבר מהשימוש הראשון. למשחה נוסחה מוגנת פטנט המבוססת על אקטילוקס, המרכיב הפעיל שפעולתו מוגברת על ידי אור. אקטילוקס מופעלת בכל חיוך ותוך הלבנה יעילה ומתקדמת.המרכיב אקטילוקס נשאר על השיניים לאורך כל היום ומעניק לשיניים לובן טבעי הודות לפעולת האור.חברת BLANX האיטלקית, מביאה את הבשורה המהפכנית בתחום הלבנת השיניים באמצעות פטנט ייחודי –  הלבנת שיניים ביתית באמצעות לדים.מלבינה עד 4 רמות גוון תוך שבועיים.

מותג  LIFEמבית סופר-פארם משיק שיתוף פעולה לרגל 100 שנה למי שעיצבה את נוף ילדותנו, חברת וולט דיסני. לכבוד חגיגות ה-100, משיקה סופר-פארם במותג LIFE מגוון רחב של מוצרים ממותגים במהדורה מוגבלת, החל מבקבוקים וקופסאות אוכל וכלה במפיצי ריח ואביזרי טיפוח. על מבחר המוצרים תופיע הצללית האייקונית של דיסני לצד דמויות דיסני הקלאסיות והאהובות על כולנו, מיקי ומיני מאוס. כמו כן, תושק סדרת מוצרי S'LIFE BABY הכוללת בקבוקי שתייה לקטנטנים, סינרים, פיג'מות ועוד. כולם בעיצובים שובי לב עם דמויות דיסני האהובות שילהיבו את הילדים ויעלו רגשות של נוסטלגיה בהורים.

 

 

משקפי דריו מרטיני  DARIO MARTINIאחד מיצרני המשקפיים האיטלקיים המוערכים בעולם.המשקפיים נבנים בעבודת יד באיטליה לפי מיטב המסורת האיטלקית ומשובצים באבני סברובסקי מקוריות. המשקפיים מגיעים עם נרתיק מוזהב מהודר ותעודת מקוריות חתומה לאבנים ולמשקפיים. לישראל מגיעות רק כ-100 יחידות מהדגם הנ"ל.מחיר מחירון ₪2589,  לרגל ההשקה של הדגם- ₪1800. אופטיק אילן ,חורב 6 חיפה

מאז שנות ה 90 הפכו סנדלי שורש הישראלית לפריט פופולארי המעטר את רגליהם של צעירות וצעירים שיצאו לטיול אחרי הצבא.בשנים האחרונות נצפתה מגמה של חזרה לנוחות אצל מעצבי האופנה המובילים בעולם ובהם- ורסאצה, גוצ'י, פראדה, שאנל, ולנטינו ואחרים, כולם פתחו את התצוגות שלהם עם סנדלים בסגנון "שורש".

סנדלי שורש, המיוצרים בישראל במפעל כחול לבן, בטירת כרמל , בתהליך ידידותי לסביבה, מאנרגיית השמש בלבד, יצאו העונה עם סנדל נשים בדגם הקלאסי האייקוני, בעיצוב חכם ופשוט לצד עמידות בלתי מתפשרת במראה אופנתי – מנומר. דגם חרישות קלאסי, שילווה בתגובות.

ורדינון ונעמן, משיקים קולקציית קפסולה חדשנית וייחודית שכולה מחווה לאמנית האגדית והאייקונית פרידה קאלו. מעצבות סטודיו הבית Tutto Arte, שפיתחו וייצרו את קולקציית הקפסולה הצליחו לחבר בין שני עולמות – הלייף סטייל והאמנות הייחודית במינה של פרידה קאלו – בצורה מדויקת ולא מתאמצת, כאשר לכל פריט נוכחות וכריזמה מיוחדת.קולקציית פרידה קאלו ובה מכלול עשיר של מוצרים תוצג בחנויות פופ אפ תוססות שתפעלנה במהלך חודשי הקיץ בקניונים מרכזיים.שלושת הקניונים הראשונים המארחים את הקולקציה המיוחדת הינם קניון TLV, קניון איילון וקריון,

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר