חדשות האוכל

חוגגים ברשת המבורגרים, פריז טקסס, מגיעים לראשון לציון ויוצר התוכן והקונדיטור תומר אומנסקי בשיתוף פעולה עם קפה גן סיפור. חדשות האוכל

פורסם בתאריך: 19.7.23 09:45

מבצע חדש ומשתלם מתחיל באתר רשת ההמבורגרים BBB: ארוחה במשלוח ל- 10 סועדים, במחיר מיוחד של 619 שקל  במקום 773 שקל. הדיל כולל:  10 ארוחות B בורגר, 3 צ'יפס גדול, 1 טבעות בצל גדול, מנת נאגטס וכרובית פריכה. מתאים גם לימי הולדת, אירועים ומפגשים חברתיים שונים. המבצע  זמין באתר BBB החל מה 1/8/2023  עד 31/12/2023

חדש בראשון לציון, חנות ״שוקולד אקספיריאנס״ -חנות קמעונאית מעוצבת המגישה בין היתר מוצרים טריים שהוכנו עם נוטלה ומציעה תפריט מיוחד עם אוריינטציה של ארוחת בוקר וחגים. זאת לצד חבילות עשו זאת בעצמכם ומוצרים ייחודיים לצרכן.לאחר פתיחת החנות המוצלחת בקניון הגדול של פתח תקווה בספטמבר 2022, נפתחה ביוני 2023 חנות נוספת של נוטלה שוקולד Nutella Chocolate Experience ב"קריון" בקרית ביאליק. ועכשיו, חנות נוספת נפתחה במתחם G סינמה סיטי ראשון לציון (ילדי טהרן 3, ראשון לציון).

״פריז טקסס״, רשת המבורגריות מודיעה על פתיחת סניף חדש בראשון לציון אשר יהווה הסניף הראשון שלה בעיר. הסניף ממוקם במתחם G, סינמה סיטי, וצפוי להיפתח בתחילת חודש אוגוסט לקהל הרחב. הסניף החדש, שהוקם בהשקעה של למעלה ממיליון ש״ח, על שטח של כ- 150 מ״ר, מצטרף לשלושת הסניפים הקיימים בגוש דן. הרשת תכנס כשחקן מרכזי בסצנת ההמבורגריות האהובות בעיר, ותציע מבחר מנות על טהרת הבשר בלבד בניהם: המבורגרים עסיסיים ומפנקים, ביפבורגר 100% בקר טרי מגידול מקומי בתערובת מיוחדת של 16 נתחים בבלנד מיוחד של בשר טרי ומיושן. מלבד ההמבורגרים תוכלו למצוא: סטייק & צ׳יפס, סלט קצבים, טבעות בצל , נקניקיות בקר ועוד.

מסעדת ק-פה האנוי הווייטנאמית בכיכר רבין בצעד נדיר : מחירי היינות לסועדים ייחתכו ביותר מחצי מחיר : למשל – כוס יין ב-18שקל (במקום 45שקל) ובקבוק יין ב-60 שקל (במקום 190שקל). מדובר במהלך נדיר שכן בעוד מסעדות רבות מעלות מחירים כאן נוצרת פעולה הפוכה לרווחת הסועדים. המהלך הזה הופך את ה-אנוי למסעדת בר ויאטנמי מהפכני שתיזכר כפורצת דרך בדיוק כפי שעשתה לפני כ 6 שנים כאשר הביאה את הבשורה של מסעדת כשרה במרכז תל אביב.

קפה גן סיפור, קבוצת המסעדות מגשימה חלום וחוברת ליוצר התוכן והקונדיטור תומר אומנסקי ומשיקה תפריט קינוחים חדש. זו הפעם הראשונה שאומנסקי, זוכה העונה השנייה של בייק אוף, יגיש תפריט קינוחים לקהל הרחב באופן קבוע. על תפריט הקינוחים החדש הוא עבד יחד עם אנשי הקבוצה תוך מחשבה על חוויית אכילה גדולה מהחיים, משותפת לחברים או משפחה, מהנה, עם דגש על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

בין המנות בתפריט הקינוחים החדש של תומר אומנסקי בקפה גן סיפור:בלונדיז ברולה – שכבת בלונדיז שוקולד לבן, ואוכמניות, קרם ברולה עשיר בוניל, ומקורמל מוגש לצד רוטב פירות אדומים ומקלות מרנג פריך, ג'מבו אלפחורס – עוגיית אלפחורס ג'מבו ממולאת בריבת חלב על בסיס טופי, מעל קרם קרמל מוקצף, דסקית שוקולד פציחה וגלידת ריבת חלב, דאבל פונדנט שוקולד – עוגת שוקולד חמה עם ליבת שוקולד לבן קרמית, מוגשת לצד רוטב שוקולד, קראמבל וניל, גלידת וניל וקצפת.

לקראת עונת הקיץ החמה, רשת השוקולד 'מקס ברנר', משיקה תפריט קיץ חדש ומרענן שכולו חוויה אולטימטיבית של קינוח שכיף לחלוק עם החבר'ה.במסגרת תפריט הקיץ החדש, מציעה 'מקס ברנר' קינוחים של מגדלי וופל בלגי עם גלידה תוצרת בית למשחקי חום וקור בטעמים פירותיים מרעננים לקיץ הישראלי הלוהט.

התפריט מציע 3 מגדלים: 2 מגדלים של וופל בלגי בגובה 7 קומות עם שכבות של גלידת מנגו ווניל ומגדל וופל בלגי עם שכבות של גלידת תותים ושוקולד לבן המוגשים עם קראמבל וקצפת, ומגדל וופל בלגי בגובה של 6 קומות עם שכבות של קרם ברולה וגלידת וניל, לצד קצפת ובננה בטופי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר