השכנים מתנגדים לתמ"א בבניין הסמוך: "רעש, צפיפות וזיהום אוויר"

גם אחראית רישוי תברואתי בעירייה לא אישרה את התכנית המיועדת לבניין ברחוב יל"ג 17 בחולון

פורסם בתאריך: 20.11.17 16:21

רשות הרישוי של עיריית חולון דחתה לפני מספר ימים בקשה למתן היתר לביצוע תמ"א 38/ב' בבניין ברחוב יל"ג 17 במרכז העיר (סמוך לרחוב פיכמן), בטענה כי "קיים סירוב של אחראית רישוי יועץ תברואה".

לתכנית התקבלו התנגדויות רבות של תושבי הרחוב וגם דיירים מהרחובות שלונסקי ופיכמן. כמה מהטענות שהועלו היו בעניין פגיעה במבנה הדירה החדשה שתוצע לדיירים הנוכחיים, הקטנת השטח לעומת השטח הקיים וחסימת אור השמש. כמו כן טענו דיירים שדירת הגן תפגע בחצר המשותפת שמיועדת למשחקי ילדים ולדיירים עצמם, והוסיפו שהחניות המוצעות מיועדות רק לדיירים החדשים, ולכן יפריעו לשגרה היומיומית.

התכנית המקורית כללה את הריסת הבניין בן 4 הקומות והקמת בניין של 9 קומות, שיכלול דירות גן וגג, מרפסות שמש וממ"דים, תושבת הרחוב שהגישה התנגדות לתכנית: "החשש שלנו בתור שכנים הוא מבעיות תחבורה וצפיפות בגלל שבתכניות שראינו צוין שהכניסה לחניון תהיה סמוכה לפתח הבניין שלנו, ולכן נסבול ממטרדי צפיפות, רעש וזיהום אוויר".

 

היזמים ביקשו מהעירייה שורת הקלות ובהן תוספת 5 קומות במקום 4 מותרות בחוק, סגירת קומת העמודים ותוספת שטחי בנייה תת קרקעיים למטרות הקמת חניון של 3 קומות.

ראש הוועדה ומ"מ ראש העיר זוהר נוימרק: "הקביעה של אחראית מחלקת התברואה מחייבת תיקונים הולמים, אבל אינה מורידה את התכנית מסדר היום באופן סופי. זו כבר אחריות של היזמים לקדם אותה מול דיירי הבניין ולהגיש שוב את ההצעה המתוקנת".

תגובתה של החברה הקבלנית אלברט גבסו תובא כשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר