כפיר למבז

סיפור הסינדרלה של יזם הנדל"ן מחולון: "חיפשתי דרך להרוויח כסף"

כבר כשהיה ילד הבין כפיר למבז שכדי להצליח, צריך לעבוד קשה. את אומנות השיווק והמכירות לימד את עצמו מגיל צעיר והיום הוא מנהל חברת נדל"ן בינלאומית

פורסם בתאריך: 6.7.18 10:16

סיפורו של כפיר למבז, בן 36, תושב חולון, נשוי ואב ל-2, הוא בהחלט סיפור סינדרלה. על אף הקשיים שחווה בילדותו בחולון, היום הוא הבעלים ומנכ"ל של "פדרמן השקעות נדל"ן ופיננסים" – חברה בינלאומית מצליחה המתמחה באיתור ובייזום השקעות נדל"ן ופרויקטים בארץ ובעולם, במיקומים אסטרטגיים ובעלי פוטנציאל כלכלי גבוה, וכן מנוסה בזיהוי ורכישת קרקעות בעלות פוטנציאל עסקי.

הוא סיים את לימודיו בתיכון קוגל ובשירותו הצבאי היה לוחם ומפקד בשמשון. אל היזמות בתחום הנד"לן הגיע באופן טבעי ועצמאי לאחר מסלול חייו הרצוף בכוח רצון, בעשייה ובחריצות.

כשמשפחתו התפרקה והוריו התגרשו היה ילד בן שבע שנאלץ להתבגר מוקדם מאוד. "נשארנו בבית אמא עם שלושה ילדים. אני הילד הקטן בבית, ככה שכל אחד מהאחים היה צריך לקחת אחריות וגם אני כילד קטן התבגרתי מהר מאוד. הקשר בין האחים נעשה חזק ומשמעותי, תמיד דאגנו אחד לשני וכולנו יחד לאמא. אמא לקחה על עצמה יותר שעות בעבודה, אחי הגדול לקח אחריות על הבית ולי היה פחות זמן להיות ילד", הוא מספר.

"אי אפשר היה לבוא ולבקש מאמא דברים שראיתי אצל חברים, ידעתי שבבית דברים עובדים אחרת. תמיד חיפשתי דרך להרוויח כסף ולעזור בבית. בגיל קטן כבר מכרתי דברים כדי להביא כסף לעצמי. בגיל 13 היתה העבודה הפורמלית הראשונה שלי, עבדתי בגלריה לתמונות במסעדות, הייתי די.ג'יי באירועים, מכרתי בייגלה בקופות חולים, בגיל 15 עבדתי במסעדת סברו בקניון חולון ומימנתי לעצמי בגדים, טלפון ושיעורי נהיגה. בעוד שחבריי קיבלו דמי כיס מההורים, אני מימנתי את עצמי בגאווה".

למבז הבין מגיל צעיר ש"כדי להצליח, צריך לעבוד קשה. למדתי איך לדבר עם אנשים – היום אני יודע שקוראים לזה שיווק ומכירות, אבל זה משהו שרכשתי כבר מגיל צעיר. למדתי מה זו אחריות מול לקוח על השירות שאתה נותן ואחריות אישית – לקום בבוקר, ללכת לבית הספר, לאחר מכן ללכת לעבודה".



בתיכון קוגל הכיר את אשתו: "היינו עם אותם חבר'ה, אותה שכבה בביה"ס, לאורך השנים היינו חברים טובים וכשהתגייסנו, הקשר נותק. קצת לפני שהשתחררתי מצה"ל נפגשנו במקרה בחוף הים והתאהבתי בה. באותו רגע ידעתי שיש פה משהו אחר. יצאנו לבלות יחד באותו הערב  ומשם הכל כבר היסטוריה".

כיצד אתה מצליח גם לנהל חברה מצליחה וגם לשלב התנדבות במילואים כמה פעמים בשנה?

"יש לי שותף שאני סומך עליו במאה אחוז שמנהל את העסק גם כשאני לא נמצא. יחד עם זאת אני תמיד יודע מה קורה, תמיד בעניינים. ככל שמתאפשר לי אני אמשיך לשרת במילואים. אני מתנדב גם בעמותה שעוזרת ליזמיות עם קשיי יכולת לפתח עסקים ולהתקדם בחיים. אני מאמין שהמדינה שלנו צריכה את זה".

מה המסר שלך היום לכל מי שחושש מכישלון, שנקודת הפתיחה שלו היא במקום נמוך?

"הדרך להצלחה חייבת להיות מלווה בכשלונות. מכל כישלון לומדים ומתפתחים. אני חושב בכלל שהמילה 'כישלון' היא לא נכונה – אני מחליף אותה בשיעור, במשוכה, בלמידה איך אפשר להיות יותר טוב. לא צריך לפחד אלא להשקיע בעבודה קשה, להאמין שהכל קורה לטובה, להיצמד לדרך הישר ולא לחפש קיצורי דרך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אנונימית, שאימצה את המסר שלך לחיים!

    כל הכבוד לך!!! תמשיך להיות גאה בעצמך, ובדרך שאתה פועל בה!!! אתה אדם מיוחד וצריכים עוד כמוך במדינה שלנו! אפשר ללמוד המון ממך ומדרך החשיבה שלך!! שתמשיך להצליח בדרך המבורכת שאתה מנתב לעצמך ולאחרים! אשריך!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר