פרויקט חולון WEST. הדמיה
פרויקט חולון WEST. הדמיה

קבוצת רכישה: מה מציעים לדיירים בפרויקט חולון West?

על הפרויקט הייחודי ברחוב אהרונוביץ', שרוב הדירות בו כבר נחטפו

פורסם בתאריך: 9.7.18 11:57

בשנים האחרונות משנה רחוב אהרונוביץ' את פניו ועובר מתיחת פנים משמעותית, עם מספר פרויקטים של תמ"א 38/1 ותמ"א 38/2, כאשר אחד הפרויקטים המדוברים הוא פרויקט "חולון West".

לרחוב אהרונוביץ' מספר יתרונות, בין היתר היותו מרכזי. הרחוב גובל ברחוב הופיין מצפון, רחוב משה דיין מדרום, ומסביבו שכונות שיכון ותיקים, ג'סי כהן, נווה רמז וקריית עבודה. בסמוך לרחוב תחבורה ציבורית נוחה, בקרבת שתי תחנות רכבת מרכזיות: הקוממיות ויוספטל. בעתיד מתוכננת לעבור הרכבת הקלה ברחוב ברקת, הנמצא ממזרח לרחוב. כמו כן, באזור תחנות אוטובוס למכביר הן ברחוב עצמו והן ברחובות העוטפים אותו.

כמו כן, באזור מספר בתי ספר המשתייכים לשכונה: בתי הספר היסודיים גורדון, בן צבי, ישעיהו, יחד, והחטיבה והתיכון – יחד, מיתרים, קציר.

אחד הפרוייקטים המדוברים ברחוב הוא "חולון West", פרויקט במסגרת תמ"א38/1 – חיזוק המבנה ובנייה. כלומר, שיפוץ המבנה הקיים, חיזוק היסודות, תוספת של ממ"ד, מרפסות שמש לחזית הרחוב ומעלית וכן, בנייה של שלוש קומות נוספות על הקיים בסטנדרטים גבוהים, לצד בחירה בחומרי גמר עדכניים ומגוונים. בפרויקט זה גם מוסיפים בצידי הבניין הקיים שני בניינים צמודים, אחד מכל צד.

מראה הבניין באהרונוביץ' היום



הפרויקט מציע לרוכשים דירות 3 חדרים, 4 חדרים, פנטהאוזים ודופלקסים בני 4 חדרים. סך הכל הוצעו 39 דירות ומתוכן נמכרו כבר 24 דירות. זאת, במסגרת קבוצת רכישה אשר מציעה מחירים אטרקטיביים לרוכשים עם צפי אכלוס לשלוש שנים.

הפרויקט שאותו יזמה GALGAL GROUP – חברה יזמית בקונספט "בוטיק" – נמצא כרגע בשלב קבלת היתר בנייה וכאמור כבר נמכרו 24 דירות. מיד אחרי שתסתיים מכירת הדירות האחרונות שנותרו, תתחיל הבנייה שצפויה להימשך בין שנתיים וחצי לשלוש שנים. הפרויקט תוכנן על ידי משרדי אביבה דוידוביץ' ורדמארק אדריכלים ואלה שמו לנגד עיניהם גמישות ושימושיות תכנונית רבה על מנת לאפשר לכל רוכש חוויית מגורים בלתי מתפשרת.

המתווך ירון שמיר, ממשרד רי/מקס אבניו חולון בת ים, המשווק את הפרויקט מוסר כי פרוייקט זה אטרקטיבי ביותר בשל המיקום והנגישות שלו, ועל כך מעידה מכירת הדירות המהירה. עוד מציין שמיר כי היתרון בקבוצת רכישה הוא האפשרות לקחת חלק בהחלטות לגבי הפרויקט. לדביו, תמהיל האוכלוסיה שלוקחת חלק בקבוצה הוא מגוון: זוגות צעירים שרכשו בזמן קצר דירות 3 חדרים, משפרי דיור, משקיעים וזוגות מבוגרים שרוצים ליהנות מדירות עם גג ענק ולארח בכיף.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר