פרויקט "מתחם דרור": מתמ"א 38 לפנטהאוז יוקרתי

המפרט בדירות החדשות כולל ריצוף גרניט פורצלן, שירותים ומרפסת בתקן "אנטי סליפ" ומטבח יוקרתי ומודרני עם משטח עבודה "אבן קיסר" וכמה זה יעלה לכם?

פורסם בתאריך: 9.7.18 17:20

חברת ר.מ. מקנה וקניין משדרגת את רחוב הדרור ביבנה ומבצעת תמ"א 38 א' של חיזוק והגדלת הבניין ב-6 בניינים ברחוב: הדרור 13,15,50,52,54,56. הרחוב נמצא בלב שכונה ותיקה בעיר, קרוב למרכזים מסחריים ומוסדות חינוך, ויש ממנו גישה קלה ליציאות מיבנה לכיוון כביש 4 או כביש 42.

כל הבניינים בפרויקט "מתחם הדרור" יוגבהו מ-4 ל-8 קומות, וכן תיסגר קומת העמודים בכל בניין לטובת דירות גן איכותיות. בסך הכל ייבנו 76 דירות חדשות ומתוכן כ-40 נותרו למכירה, מלבד בבניין ברחוב הדרור 54, בו כל הדירות נמכרו. בעלי החברה היזמית רובי נעים גדל ברחוב הדרור, והפרויקט הזה מהווה עבורו סגירת מעגל.

בפרויקט מוצעות למכירה דירות גן (בגדלים שנעים בין 2 ל-3 חדרים ושטחים מ-76 עד 109 מ"ר) דירות 4 חדרים בקומות 5-6 (שטח כולל מרפסת באזור 110 מ"ר) וגם פנטהאוזים (שטח כולל 200-220 מ"ר). לכל דירה יישמר מקום בחנייה שתוקם על שטח המגרש. הבנייה כוללת לובי גדול ומעוצב וסטנדרטים גבוהים במיוחד של מפרט טכני.

המפרט בדירות החדשות כולל ריצוף גרניט פורצלן איכותי במגוון צבעים לבחירה, ריצוף חדרי רחצה, שירותים ומרפסת בתקן "אנטי סליפ", מטבח יוקרתי ומודרני, משטח עבודה "אבן קיסר", כיור אקרילי במטבח בהתקנה שטוחה, ברזי פרח איכותיים, אביזרי חשמל תוצרת "גוויס" או שו"ע, נקודות טלפון וטלוויזיה בכל חדר, מערכת טיהור אוויר בממ"ד, חלונות אלומיניום איכותיים, תריסי גלילה חשמליים בכל הבית, כליים סניטריים איכותיים, אסלות תלויות, מכלי הדחה סמויים, ודלתות פנים איכותיות במגוון צבעים.



"דירות הגן הקטנות יותר יכולות להתאים לזוג מבוגר או צעיר, אם המבוגרים מעוניינים לצמצם את שטח הדירה לאחר שהילדים עזבו את הבית, או זוג צעיר ללא ילדים, לבודדים וגם להשקעה. הכדאיות להשקעה נובעת מכך ששכר הדירה נחשב גבוה גם במונחים של אזור המרכז ועומד על 4,000 שקל לחודש לדירת 3 חדרים", מסבירה טל נעים, מנהלת הפרסום של החברה, "דירות בקומות הגבוהות מיועדות כמובן גם למשפחות, וההבדלים הטכניים בין הבניינים משפיעים רק על גודל החדרים והמפרט הטכני זהה בכולן".

טווח המחירים בפרויקט מתחיל מ-1.5 שקל לדירת 4 חדרים חדשה ומחירי הפנטהאוזים (אינם זהים בגודל) מתחילים מ-2.2 מיליון שקל. האכלוס מיועד לינואר 2020.   

לפרטים נוספים ניתן להתקשר ל-052-428-0670
או להיכנס לאתר כאן

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר