הדמיה בניין חברת גב

בשורה לחולונים: חברות אדידס, סקצ'רס וריבוק מתמקמות בעיר

חברת אדידס וחברות הבת שלה בחרו להתמקם במתחם חדש ההולך ונבנה באזור התעשיה בחולון. מה מצפה למבקרים? הנה הפרטים

פורסם בתאריך: 29.8.18 11:45

בימים אלה מוקם באזור התעסוקה של חולון המבנה השני של חברת גב ים, שמש את משרדי חברת אדידס וחברות הבת שלה.

המבנה, שגודלו 13,000 מ"ר, ישמש את משרדי חברת אדידס וחברות הבת שלה סקצ'רס וריבוק. מלבד המשרדים יהיו בבניין אולמות תצוגה של כלל מוצרי החברות ובקומת הכניסה של המתחם יהיו מסעדות ומקומות בילוי. מחברת גב ים נמסר כי שיתוף הפעולה עם עיריית חולון סייע רבות בקידום בניית הפרויקטים בעיר, הכוללים מספר מבנים ברחוב המלאכה פינת רחוב הסדן באזור התעשיה.

המבנה של גב ים מצטרף לבניית פרויקטים גדולים נוספים  שהחלו השנה באזור התעסוקה של חולון: מרכז עזריאלי (מתחם לודז'יה) התחיל בבנייה של שלבי ב' ו-ג', שיכללו 300 אלף מ"ר של מסחר, משרדים, קניון פתוח ואולמות קולנוע; פרויקט אמות השקעות החל בבניית 45 אלף מ"ר למשרדים ולמסחר בצומת רח' המלאכה ושד' ירושלים; חברת סאדאב וחברות נוספות החלו בבניית כמה בניינים ברח' הכישור ובשד' ירושלים, שיכללו משרדים, מרכזים מסחריים וחניונים תת-קרקעיים.



עד כה פותחו בשנים האחרונות באזור התעשיה והתעסוקה חולון למעלה מ-200 אלף מ"ר ונקלטו בו כ-140 חברות חדשות. האזור עומד בפני פיתוח נוסף של 300 אלף מ"ר, אשר יקלטו עסקים רבים נוספים. לתנופת הפיתוח של האזור תרומה כלכלית וחברתית חשובה ביותר לעיר חולון ולתושביה.

יצוין, כי מחירי הקרקע באזור התעשיה עלו בעשור האחרון פי שלושה בעקבות אישור תכניות בנין העיר ח-499 וח-152/3, פתיחת מחלף חולון מזרח, פיתוח התשתיות באיזור התעשיה ופיתוח פרויקטים חדשים לאכלוס. בעוד מספר חודשים ייפתח כביש חדש שיחבר את רחוב המרכבה באזור התעשיה לכביש 44, אשר אמור לשפר משמעותית את הנגישות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר