מפרט דירה, חשמונאים 25

דירה בקומה שלמה: פרויקט בנייה בחולון בסטנדרט אחר לגמרי

שמונה דירות בשמונה קומות - בניין המגורים החדש והמפתיע מוקם בשכונת גרין הירוקה

פורסם בתאריך: 5.9.18 11:52

פרויקט בנייה חדש בחולון, שבנייתו החלה לפני כשבועיים, מציע סטנדרט מגורים יוקרתי – בניין בן שמונה קומות כאשר בכל קומה דירה אחת בלבד.

חברת "אייל עמיר בנייה והנדסה" החלה בהקמת בניין מגורים חדש ברחוב החשמונאים 25 בחולון. לרוכשים מוצעות דירות חמישה חדרים בשטח 100 מ"ר, בתוספת מרפסת שמש, הכוללות סלון וארבעה חדרי שינה וחניה.

רחוב החשמונאים הוא רחוב שקט, חד סטרי, שנמצא בשכונת גרין הפסטורלית, בין רחוב מונטיפיורי לרחוב דב הוז. המחירים לדירת חמישה חדרים בפרויקט, הכוללת חניה צמודה ומרפסת, מתחילים ב-2.060 מיליון שקל. דירת הגג כבר נמכרה. הבניין החדש יוקם על מגרש ריק. כל ההיתרים ניתנו ושולמו כל האגרות. קהל היעד של הפרויקט הם משפרי-משדרגי דיור המחפשים מרחב מחיה בדירה גדולה יותר.

היזם מציין כי המבנה כולו הוא במפרט בסטנדרט בנייה גבוה הכולל לובי כניסה מפואר, דירה אחת מעוצבת בכל קומה, חניה בטאבו. בדירות ריצוף גרניט פורצלן, מטבח איכותי, חדרי רחצה עם אסלות תלויות ומכלי הדחה סמויים, דלת כניסה ודלתות פנים מעוצבות, תריסי גלילה חשמליים בכל הבית, מערכת במעגל סגור עם TV אינטרקום, תאורה חסכונית בשטחים הציבוריים, חניה תת קרקעית לאופניים, אופנוע ועוד. לרוכשים תינתן יכולת בחירה לגבי סוג הסניטריה, גווני המטבח, הריצוף, הקרמיקות וכיו"ב.

זמן הבנייה המשוער הוא כ-20 חודשים כאשר בעוד כשנה ניתן יהיה לראות דירה לדוגמה. לדברי הקבלן והיזם אייל עמיר, "הדבר מאפשר לנו להבטיח ללקוחותינו את איכות הבנייה הגבוהה ביותר. בפרויקט 'החשמונאים 25' אנו רואים סוג של פרויקט התחדשות עירונית בחולון. החברה שמה דגש על קיומו של קשר ישיר ורציף עם רוכשי הדירות, מרגע ההתקשרות, דרך קבלת טופס 4 וגם לאחר כניסתם לדירה, תוך הקפדה על עמידה בלוחות זמנים".



תגובות

תגובה אחת
  1. אורה הנדלנית

    אייל עמיר בנה לי 2 דירות בצפון תל אביב ומאז ערכן עלה בעשרות אחוזים.
    יש לו טעם מעולה וסגנון בניה נקי שמספק אנינים.
    לא פלא הוא בנה בתים ודירות לכל המח ומי מבעלי הון בארץ.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר