הדמיית חולון החדשה - פינוי בינוי של "בוני התיכון"

פרויקט פינוי-בינוי ענק יוצא לדרך בחולון: דרושות חתימות הדיירים

חברת בוני תיכון, שהחתימה כבר מחצית מהדיירים במתחם הר הצופים, מתכוונת להרחיב את הפרויקט לעוד רחובות בקריית שרת ומבטיחה: "עלייה ברמת החיים ובשווי הנכסים"

פורסם בתאריך: 11.12.18 15:52

לאחר החתמת מתחם של כ-630 יח"ד ברחוב הר הצופים, בחולון, החתימה חברת בוני התיכון מתחם נוסף של כ-120 יח"ד בשכונת קריית שרת.

לאחר שהחתימה בהצלחה למעלה מ-50% מבעלי הזכויות במתחם הר הצופים בפרויקט פינוי בינוי "חולון החדשה", הכולל את רחובות הר הצופים, ששת הימים, מפרץ שלמה, אלופי צה"ל ומשה שרת, פנו וועדי בניינים נוספים בשכונת קריית שרת בבקשה לקיים גם אצלם פרויקט פינוי בינוי בהובלת "בוני התיכון". בעקבות זאת, תפנה החברה 120 יח"ד ברחובות מגידו והשילוח הסמוכים,  ותבנה תחתן כ-480 יח"ד.

חברת בוני התיכון קיימה השבוע כנס לדיירי מתחם הר הצופים, המונה עתה כ-630 יח"ד שבמקומן מבקשת החברה להקים כ-2,400 יח"ד. בכנס הציג אדריכל הפרויקט ממשרד האדריכלים כנען–שנהב את תכנון שכונת המגורים החדשה, הכוללת בניינים מודרניים, שטחי ציבור רחבי ידיים, תכנית כבישים, שדרות הירוקות ושבילי האופניים לאורכו ולרוחבו של הפרויקט.

לדברי החברה היזמית, במסגרת הפרויקט יקבלו דיירי השכונה דירה חדשה הגדולה ב-25 מ"ר מהדירה הישנה המיועדת להריסה, חניה תת קרקעית, מרפסת שמש וככל שהוועדה לתכנון תאשר – גם מחסן.

רן מלאך, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת בוני התיכון, מסר כי הנוכחות הגדולה של התושבים באירוע מצביעה על נכונותם ורצונם של תושבי השכונה לחולל שינוי באזור מגוריהם: "אין ספק שביצוע הפרויקט יביא למהפכה של ממש באיכות החיים של תושבי השכונה, שזוכים לדירות חדשות, למרחב עירוני נגיש ועדכני ולשדרוג התשתיות, תוך עלייה ניכרת ברמת החיים ובשווי הנכסים. אנו רואים היענות בשטח ושמחים על שיתוף הפעולה הפורה עם  הדיירים ובאי כוחם. אנו מצפים להתקדמות משמעותית ומהירה  בהתקשרות עם תושבים נוספים בד בבד עם התקדמות תכנון הפרויקט על ידי הצוות המקצועי שנבחר להוביל אותו".



חברת בוני התיכון, בניהולו של עמי פרץ, הוקמה ב- 1985 ועוסקת בייזום, פיתוח, שיווק, בנייה וניהול של פרויקטים למגורים ומגדלי יוקרה בישראל. נכון לשנת 2018 החברה השלימה את בנייתן של אלפי יח"ד ברחבי הארץ, ובשנה הקרובה תצא לשיווק של כ-2,000 יח"ד נוספות. בין פעילותיה, עוסקת החברה בהתחדשות עירונית, ומקדמת מספר פרויקטים ביניהם את אחד הפרויקטים הגדולים בישראל בתחום הפינוי בינוי, פרויקט לוי אשכול בקריית אונו, הכולל הקמת של למעלה מ-1,000 יחידות דיור במקומן של 328 דירות ישנות. כמו כן מעורבת החברה במספר פרויקטים של מחיר למשתכן בערים גדרה, מודיעין, אשקלון ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אלי

    כל ההחתמות האלה רחוקות שנות אור מפרוייקט, לא הבנתי איך כל מתחם שמחתימים בקושי 50% ממנו ,בדרכ רק על נון שופים, הכתב כבר מדבר על פרוייקט עם הדמיות של מנהטן, נו בחייאת ראבק

  2. אליהו הנביא

    ממש יוצא לדרך, עוד חודש מתחילה הבנייה, עוד כתבת סרק על פרוייקט שראש העיר והמועצה שלו בטח יתנגדו לו בתוקף

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אחוז ההחתמות כבר על 63% ,עוד 17% והפרוייקט יוצא לדרך

  4. תושב השכונה

    אמן ואמן הלוואי שיצא לדרך הפרויקט הגיע הזמן להרים את השכונה המוזנחת הזאת בסהכ יש בה הרבה זוגות צעירים עים ילדים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר