מה אתם יודעים על תמ"א? המומחים שלנו פוגשים אתכם על בירה

ערב מיוחד של תמ"א ובירה יתקיים בשבוע הבא בסעידה בפארק בחולון, עם כל המומחים וכל מה שאתם באמת צריכים לדעת על הפרויקט הנפוץ גם בחולון

פורסם בתאריך: 17.9.19 10:04

בשנים האחרונות תוכניות של תמ"א ופינוי בינוי הפכו נפוצות יותר ויותר בשכונות ותיקות. בניינים רבים בחולון עוברים פרויקטים של תמ"א 38. כמו כן, עיריית חולון מקדמת תוכנית של התחדשות עירונית במספר אזורים בעיר.

ציפי רוזנברג, בעלת במשרד עו"ד ונוטריון

כחלק מעידן ההתחדשות העירונית, ייערכו ביום ראשון הקרוב, 22 בספטמבר, עיתון השקמה ואתר CitySquare ערב "תמ"א ובירה" בבר סעידה שבמתחם לה פארק בחולון. באירוע המיוחד יתארחו יזמים ומומחים מעולם הנדל"ן, אשר יתנו תחזיות על התוכניות של התחדשות עירונית ברחבי העיר חולון. כמו כן, תושבים יוכלו לקבל מידע נחוץ על ההיתכנות של תוכנית תמ"א בבניין שלהם, להתייעץ עם עורכי דין ויזמים ועוד.



עידו שחם, מייסד ומנכ"ל "עידו שחם – פתרונות, מיסוי ונדל"ן"

את הערב ייפתחו ליאור גוזס ואלירן סימוני, מנכ"לים משותפים ב-CitySquare, "התחדשות בחולון" שיתנו תחזית לשנת 2020 עם סקירה על עתיד ההתחדשות העירונית בעיר חולון.

 

ליאור גוזס, מנכ"ל משותף ב-CitySquare

 

אלירן סימוני, מנכ"ל משותף ב-CitySquare

 

אמיר שטיינהרץ, עורך דין ונוטריון

לאחר מכן יתקיים פאנל של יזמים מובילים בעיר חולון, אשר יכלול דיון על תהליכים בקידום התחדשות עירונית בעיר, מתן כלים לועד בית להתנעת פרויקט התחדשות עירונית, איך יוצאים לדרך ומתמודדים עם דיירים סרבנים ועוד.

רמאל לביא סמנכ"ל שיווק ופרויקטים וישי שנקולבסקי מנכ"ל חברת פרפקט יזמות

הערב ייחתם עם הרצאת "אל תגידו שלא אמרנו לכם", שיסקור סוגיות שחובה להקפיד עליהן בחתימה על הסכם מול יזם ותכלול שאלות ותשובות מול עורך דין מוביל בתחום ההתחדשות העירונית וליווי תהליכים.

הכניסה לערב חופשית. לפרטים והרשמה ליחצו כאן .

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר