מודעת המחאה על רקע הדמיית המיזם

26 קומות בלב רחוב משה שרת: תושבים פתחו במחאה

שעות בודדות לאחר אישור התוכנית החלה ההתנגדות מצד התושבים: "ייבנו לנו 100 דירות בחניון שמשמש את תושבי השכונה". בעירייה מרגיעים: "התוכנית כוללת את אותה כמות חניות"

פורסם בתאריך: 26.5.20 13:20

פחות מיממה לאחר הפקדת התוכנית לבניית מגדל רב קומות ברחוב משה שרת, החלה לקום מחאה בקרב תושבי השכונה.

פרטי המיזם כוללים הקמת מגדל בן 26 קומות במיקומו של החניון הציבורי שברחוב משה שרת, שנמצא בסמוך למרכז המסחרי השכונתי, בית שטיינברג ותיכון קריית שרת. כאמור, הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה החליטה אתמול על הפקדת המיזם. 



אולם לא כולם מרוצים מהכוונה לבניית מגדל ברחוב משה שרת. שעות בודדות לאחר פרסום התוכנית החלה לקום מחאה בקרב תושבים מהרחובות הסמוכים, שהביעו התנגדות לבניית המגדל על חשבון החניון הציבורי.

תושב חולון פרסם הודעה שהופצה ברשתות החברתיות ובה קרא לתושבים להביע התנגדות. "תושבים להתעורר. בגדל בן 26 קומות צפוי לקום במקום מתחם החניה הציבורית", כך כתב.

החניון שעליו מתוכנן המגדל לקום

בהמשך דבריו טען כי הקמת המגדל תביא לשינויים במספר מקומות החניה בשטח המגרש, זאת כאשר ייבנה חניון תת קרקעי אשר ישרת את  הדיירים, מתוכו 50 מקומות בלבד יוקצו עבור הציבור. עוד הוא טוען כי לא ידוע כלל האם השימוש בחניון יהיה חופשי או בתשלום. שטחי מסחר של חנויות בקומת הקרקע. מקומות חניה התת קרקעית שיישמרו לדיירי הבניין. ורק 50 מקומות לחניה ציבורית בבעלות העירייה. נכון להיום לא ידוע אם זה יהיה בתשלום או בחינם".



בסיכום דבריו הוא קרא תושבי השכונה להתאגד ולהתנגד לתוכנית. "אם אף אחד בשכונה לא יקום ויתעורר ולא תקום קבוצה שתתנגד, ייבנה המגדל המתוכנן בן 26 קומות, שיתפרס על שטח של 3.2 דונם, ויכלול 100 יחידות דיור, מתוכן 20 דירות קטנות ועוד 20 דירות נוספות שישמשו לדיור להשכרה או לדיור מוגן".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "התוכנית טרם הופקדה בוועדה המחוזית ולכשתופקד יינתנו 60 יום להגשת התנגדויות בוועדה כפי שקובע החוק. יצוין, כי התוכנית כוללת את אותה כמות חניות ציבוריות הקיימת כיום שתהיינה תת קרקעיות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. למה רק 30?

    3 דונם זה שטח ענק. אין סיבה לא לבנות 40-50 קומות כמו בבת ים ובתל אביב..
    צריך לנצל את הקרקע כמה שיותר זה אזור מרכזי.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר