צילום: ברק ברינקר

13 קומות ו-50 דירות: החל שלב האכלוס של פרויקט אאורה בח-300

החברה קיבלה טופס 4 מעיריית חולון • העודפים בפרויקט: 30 מיליון שקל, מהם משכה כבר 10 מיליון שקל

פורסם בתאריך: 11.8.20 16:08

חברת אאורה ישראל דיווחה אתמול (שני) לבורסה לניירות ערך בתל אביב, על השלמת פרויקט ח-300 ברחוב פנחס אילון בחולון. לאחר שהחברה קיבלה מעיריית חולון טופס 4 היא תחל באכלוס הדירות. העודפים בפרויקט הסתכמו בכ-30 מיליון שקל, מהם אאורה כבר משכה 10 מיליון שקל, ובכוונתה למשוך את יתרתם בסך של 20 מיליון שקל שישתחררו בשבועות הקרובים ומתוכננים לשמש לצורך הפעילות השוטפת.



הפרויקט של החברה בשכונת ח-300 (קריית אילון), כולל בניין בן 13 קומות שנבנה בין רחוב הדס לשדרות פנחס אילון, המכיל 50 דירות, בהן דירות של 5-6 חדרים, דירות גן ודופלקס של 7 חדרים, ופנטהאוזים בני 6 חדרים. אאורה זכתה במכרז על הקרקע בשנת 2015 בהתמחרות במסגרת הליך של פירוק שיתוף בין בעלי המגרש. החברה התקשרה עם חלק מבעלי המגרש בעסקת קומבינציה, ואת היתרה רכשה במסגרת המכרז.



יעקב אטרקצ'י, המנכ"ל והבעלים של חברת אאורה ישראל, מסר: "אנו שמחים על השלמת פרויקט ח-300 ונרגשים להתחיל באכלוס הדירות. עמדנו בקצב שהגדרנו לעצמנו בפרויקט והוא נמסר במועד לרוכשי הדירות. אנו מאמינים מאוד בעיר חולון – סימנו אותה כבר לפני מספר שנים כיעד אטרקטיבי. החברה יוזמת, מתכננת ומקימה כיום מספר פרויקטים בשכונות החדשות בעיר עם מאות יחידות דיור, מתוך אמונה כי הן מהוות מוקד משיכה ונחשבות לשכונות האטרקטיביות ביותר בחולון. העיר מספקת לתושביה שלל שירותים לחיי היומיום, מספקת חינוך ברמה מהגבוהות בארץ, וכן מבחינת פיתוח. נמשיך ונבחן השקעות נוספות והרחבה של פעילותנו בעיר".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר