הדמיית התחדשות ברחוב אילת, קסם הדמיות
הדמיית התחדשות ברחוב אילת, קסם הדמיות

אושרה תכנית התחדשות עירונית ברחוב אילת שתכלול גם דירות להשכרה ארוכת טווח

התכנית כוללת פינוי של 128 דירות ובנייה של כ-540 דירות חדשות. כחלק מהתכנית תורחב גינת חיל השריון. במתחם יהיו גם חניות ציבוריות

פורסם בתאריך: 13.7.23 08:24

ועדת המשנה לתכנון ולבנייה חולון אישרה השבוע תכנית להתחדשות עירונית ברחוב אילת 28-22 שבשכונת נאות רחל. התכנית ממוקמת לאורך חלקו המערבי של הרחוב. התוכנית שואפת למקסם את הפוטנציאל לאורך רחוב אילת ולאורך תוואי קו המטרו M1 כשדרה עירונית ראשית פעילה, תוך העצמת זכויות הבנייה, עיבוי המסחר המקומי בקומת הקרקע ועירוב השימושים בתוספת שימושים ציבוריים, שטחים למסחר ותעסוקה ותיעדוף דיור מכליל.

התכנית כוללת פינוי של 128 דירות ובנייה של כ-540 דירות חדשות, מתוכן כ-100 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח, התמהיל כולל כ-40% דירות קטנות. כמו כן, מוקצות 120 חניות ציבוריות. כל זאת בבנייה מרקמית ומגדלית סביב מערך שטחים פתוחים ומעברים ציבוריים לשימוש תושבי המתחם וכלל השכונה.

 

 

התוכנית משדרגת את המרחב הציבורי על ידי הרחבת גינת חיל השריון והוספת שטחים ציבוריים בנויים. התכנון שם דגש על חיזוק ההליכתיות והקישוריות בין רחוב אילת לבין פנים השכונה (מזרח- מערב) ומתן העדפה להולכי רגל ורוכבי אופניים.

מהנדס העיר, אדריכל אביעד מור, אמר: "מדובר בתוכנית משמעותית לפיתוח ולהתחדשות עירונית בראייה כוללת בדגש על איכות חיי התושבים. התוכנית מיישמת הלכה למעשה את עקרונות התוכנית הכוללנית ח/2040 ומאפשרת עירוניות טובה. אנו עמלים על תכניות למתחמים משמעותיים תוך מתן דגש על תכנון איכותי ועיצוב עירוני מתקדם ובר קיימא".

יזם התוכנית: קרד"ן נדל"ן ייזום ופיתוח בע"מ. תכנון: מילוסלבסקי אדריכלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר