חבילות בדואר. שעות איסוף מגבילות
חבילות בדואר. שעות איסוף מגבילות

הדואר בא היום, אבל לאסוף אותו? זה כבר סיפור אחר…

תושבים רבים מתלוננים, כי כאשר הם צריכים להגיע לאסוף את דברי הדואר שלהם, הם נאלצים לעשות זאת במיקומים מרוחקים מביתם, מה שלעיתים יוצר בעיה מאחר ולא כולם ניידים. מה לדואר יש לומר בנושא? קראו, בכתבה שלפניכם

פורסם בתאריך: 5.5.17 11:58

נתחיל בטוב, אין ספק שההתייעלות בשירותי הדואר בארץ ניכרת. מאז החלה חברת דואר ישראל להפיץ את דברי הדואר לא רק בסניפי הדואר, אלא גם בנקודות מסירה שונות באזור המגורים של הנמען (חנויות, סופרים, תחנות דלק וכדומה), התורים בכל מה שקשור לאיסוף החבילות, התקצרו ובמקרים מסויימים אף מוגרו לחלוטין. אך לצד הפן החיובי שבעניין, לקוחות הדואר מתלוננים על כך, שלא פעם הם נאלצים להרחיק מאוד על מנת לאסוף את החבילה, כי מרכז ההפצה החליט שהיא תימסר בנקודת מסירה בצד השני של העיר ולאו דווקא בקרבת אזור מגוריהם, מה שמאלץ אותם לעשות "סיור" ברחבי העיר. הדבר מקשה על רבים לאסוף את החבילות, במיוחד כאלה שאין ברשותם רכב, שלא לדבר על האוכלוסייה המבוגרת שצריכה לקטט רגליה למרחקים לא קטנים, כפי שעולה מאחת מפניות רבות שהגיעו לכתבת "השקמה": "אנו מתגוררים בסוף רחוב הנביאים, על גבול הקוממיות, ואנו נוהגים להזמין לא מעט מוצרים מחו"ל. הבעיה היא, שלמרות שליד ביתנו יש נקודות מסירה נוחות, לא פעם אנו מקבלים הודעה להגיע לקחת את החבילה מנקודת מסירה מאוד מרוחקת, למשל ברחוב אלי כהן או ברחוב ניסנבאום, שנמצאים ממש בצד השני של העיר. אני לא ניידת והדבר מקשה מאוד לאסוף את החבילות. אם אני נאלצת לקחת מונית או אוטובוס, הדבר מייקר את כל הסיפור והחיסכון שאולי היה לי על פריט שהזמנתי, מתקזז עם העלויות שמתווספות בעקבות הצורך להגיע לקחת את החבילה ממקום מרוחק מאזור מגוריי".
תושב רחוב דוד אלעזר בחולון, מספר: "אני מזמין לא מעט פריטים מחו"ל, מה שלעיתים מוציא אותי ל"סיבוב" ברחבי העיר כאשר הפריטים מגיעים באותו מועד. אם לא הייתי נייד, לא יודע איך הייתי יכול לאסוף את כל החבילות, כי לרוב כולן מפוזרות בנקודות שונות ברחבי העיר. אז מצד אחד, אולי יש התייעלות כי אין תורים. מצד שני, להגיע לאסוף זה כבר ממש מצריך תכנון מראש ואפילו לעיתים לקחת יום חופש מהעבודה…".
תגובת חברת דואר ישראל: "כחלק משיפור השירות שמובילה דואר ישראל בשנתיים האחרונות, נפתחו בערים חולון ובת ים 23 מרכזי מסירת חבילות, זאת מעבר ל-14 יחידות הדואר, שחלקן פועלות שלוש פעמים בשבוע עד השעה 20:00. מרכזי המסירה פועלים שעות ארוכות על מנת לאפשר ללקוחות לאסוף חבילות בפריסה רחבה בערים ובשעות שנוחות להם. המקרה המתואר בפנייתך אינו משקף את השירות הניתן כיום ואנו פועלים בהתמדה לאיתור מרכזי מסירה נוספים.  זאת ועוד, אנו פועלים לשייך את השכונות והרחובות אל מרכזי המסירה הסמוכים אליהם וצופים, כי כבר בתקופה הקרובה יחול שדרוג נוסף במסירת החבילות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר