"להחרים כל מי שמשתמש בנייד". הוועד לטוהר התקשורת

משטרת הצניעות בחולון: מחרימים לכם את הטלפון הנייד

הרב פיינהדלר מהוועד לטוהר התקשורת בעיר: "כל בעל מקצוע הנושא טלפון נייד פסול ואין לעבוד איתו"

פורסם בתאריך: 15.10.17 13:32

מי שירים את ראשו אל אחד הבתים ברחוב גאולים בחולון יגלה שלט מסקרן תלוי בחזיתו: "חיים מאושרים בלי אינטרנט וסרטים", ולצידו שלט ענק נוסף: "כאן אין מחשב או כל מכשיר שקולט אינטרנט או סרטים". על השלט חתום "הוועד לטוהר התקשורת" ולצידו מספר טלפון. כאשר מתקשרים, עונה בצד השני אדם המציג עצמו כרב אהרן פיינהדלר מישיבת "שובו ירושלים", ישיבה שנועדה בעיקרה לחוזרים בתשובה והיא מרכזת סביבה קהל מגוון מכל חלקי הארץ וגם מחולון.

מטרת הוועד לטוהר התקשורת, הישיבה ומאמיניה, היא להסיר ממציאות החיים של המאה ה-21 כל דבר שיכול להשחית את האדם ובכללם, כל אמצעי תקשורת – מחשבים, טלפונים וטלוויזיה, וכל דבר שבאמצעותו ניתן לצפות בסרטים. הישיבה מקדמת את מטרתה בחלוקת פליירים בעיקר ליד מרכז עזריאלי בחולון וכן מארגנת הפגנות נגד חנויות המוכרות אמצעי תקשורת למיניהם ובעיקר מוצרי מובייל.

הרב פיינהדלר מדגיש כי "עד היום ההפגנות נגד חנויות המובייל נערכו באשדוד ובבני ברק אך לא מן הנמנע שבקרוב יגיעו לחולון, וזאת באמצעות קהל החסידים של הישיבה שבחלקו נמצא בחולון". לדבריו, הם יעשו הכל "על מנת שעם ישראל לא יושחת מנגע התקשורת, המשחיתה אנשים ומביאה אותם ליצר הרע". עוד מסביר פיינהדלר כי כל בעל מקצוע, משוחט ועד רופא המחזיק בנייד, במחשב או בטלוויזיה, פסול מבחינתם ואין לעבוד איתו או לצרוך ממנו שירותים".

פרסומי הוועד לטוהר התקשורת

ניסיון להכיר מקרוב את האנשים העומדים מאחורי השלט בבית ברחוב גאולים בחולון העלה חרס. הבית עצמו סגור, אין קול ואין עונה, אך שכנים המתגוררים בסמוך העידו כי מתקיימת פעילות של קבוצות חרדים במקום. השכנים הביעו חשש לילדיהם המסתובבים עם מכשירי הנייד שלהם ברחוב, שמא יתקפו אותם או יחרימו להם את המכשירים, ולכן הם מבקשים את התערבות המשטרה בנושא כדי למנוע מראש עימותים מיותרים. אומר אחד השכנים: "שמענו שבאשדוד שרפו חנות ופגעו בכמה אנשים – לא צריך לחכות שיקרה אסון ויש להרחיק את הסכנה מראש".

בתגובה לדברים אמר הרב ירחמיאל גורליק מבית חב"ד בחולון: "מדובר בקבוצת שוליים של קיצוניים שלא צריך להתייחס אליהם ברצינות".

 

 

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. מורן

    תפסיקו לנסות להסית אנשים נגד אנשים די עם השטויות שלכם אף אחד לא מתכוון להפגין והחרדים בחולון אנשין נפלאים

  2. דוד

    בוקר טוב חולון – שימו לב שכונות חלשות בחולון מתחרדות. עוד מעט ונהפוך לשכונות מאה שערים או בני ברק

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר