אשפה מכל עבר. מזרח קריית שרת

תושבי קריית שרת: "העירייה מזניחה ולא שמה עלינו"

צמחיית פרא, פחים מלאים, זוהמה והזנחה הן רק כמה מהתלונות של תושבי השכונה, שדורשים טיפול מיידי מהעירייה

פורסם בתאריך: 16.10.17 16:35

"השכונה שלנו מוזנחת מאוד, יש הרבה בעיות שדורשות טיפול והעירייה פשוט לא שמה עלינו". כך מתלוננים תושבים בחלקה המזרחי של שכונת קריית שרת, בפנייתם השבוע למערכת "השקמה-חולון". לטענתם, העירייה מטפלת ומטפחת רק את המקומות המרכזיים בשכונה ואת "מה שרואים" ומתעלמת מתלונות רבות אחרות.

פחים שאינם מפונים

רשימת התלונות של תושבי קריית שרת באזור הרחובות הר הצופים, שער האריות וקהילת ורשה, היא ארוכה: "ברחוב שער האריות יש צמחיה עבותה ולא מטופלת שמשתפלת למדרכה ומפריעה להולכי רגל שנאלצים לרדת ולצעוד בכביש. בדיוק אותו הדבר, ברחוב הר הצופים 45, יש צמחיה שבולטת מתוך גן ציבורי ומפריעה לצעוד בבטחה על המדרכה, בעיקר לאמהות עם עגלות ולקשישים. בכל הסביבה יש צמחיה קוצנית והשדרה שבין בית הספר שער האריות לרחוב הר הצופים מלוכלכת באופן קבוע ומוזנחת מאוד".

צמחיית פרא קוצנית

התושבים מצביעים גם על מערומי אשפה, צמחיה מוזנחת ופחי אשפה גדולים ("צפרדעים") שעולים על גדותיהם באזור מגרש החניה, בין שער האריות 13 ל-15, כולל בגינה הציבורית בסמוך לרחוב קהילת ורשה. "הפחים לא מפונים באופן קבוע והתוצאה היא זוהמה, ריחות רעים וסכנה בריאותית. בנוסף, צמוד לבניין בהר הצופים 23, ניצבים חמישה פחי אשפה שמיועדים למיחזור, שצריך לפזר אותם ולטפל בהם".

אם כל זה לא מספיק, "גם הקיר החיצוני של בית הספר שער האריות הפונה לרחוב, מתקלף, מכוער ונראה כמו קיר של מבנה נטוש ולא של מוסד חינוכי לילדים. חבל שזה מה שהילדים שלנו זוכים לקבל. יש עוד המון מפגעים, אבל אלה העיקריים", מציינים התושבים ומסכמים: "האזור מוזנח מאוד ומחייב טיפול מיידי ויסודי. אנו מצפים מהעירייה לטיפול רציני ודחוף בכל הבעיות".

תגובת העירייה לנושא טרם נמסרה.

תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר