התמרור בשנקר. 250 שקל קנס

בהפתעה: העירייה התחדשה בתמרור וחילקה קנסות

התושבים: "העירייה לא הודיעה על החלפת התמרור וניצלה את המצב לרישום דו"חות"

פורסם בתאריך: 20.10.17 09:45

תושבים מרחוב שנקר בחולון מתלוננים: העירייה הציבה תמרור חדש האוסר על חניה במפרץ בשנקר 65, והחליפה אותו בתמרור הישן שאפשר חניה במקום. החלפת התמרור נעשתה, לדבריהם, באישון לילה. התוצאה: תושבי הרחוב שהיו רגילים לחנות במקום לא שמו לב לשינוי והעירייה לא התחשבה בכך וחילקה להם דו"חות על חניה לא חוקית.

"כמו גנבים בלילה, שמו שלט ולאחר כמה שעות החלו לתת דו"חות", אומרת תושבת האזור שנקנסה. "אפשר היה להודיע לציבור בדרך כלשהי. לחלק פלאיירים בתיבות הדואר למשל, או להניח על מגבי המכוניות, אבל העירייה כנראה מעדיפה להגדיל את קופתה על חשבון התושבים".

כאמור, התמרור הקודם ברח' שנקר 65 אפשר חניה במפרץ החניה והחלפתו לתמרור שאוסר על חניה, המורה על פריקה בלבד בין השעות שבע לעשר בבוקר גרם, לדברי התושבים, לרישום של יותר מ-100 דו"חות עד כה.

התושבים מדווחים כי הקנס בדו"חות עומד על סך 250 שקל וכי "יש אנשים שחנו כאן במהלך החג וקיבלו ארבעה דו"חות במתנה". תושב שגר בסמיכות מספר: "אני יוצא מדי בוקר להוציא את הילדים לבית הספר ובגלל התמרור החדש אני חוטף כל יום דו"חות. מילא היתה באזור חניה נורמלית או חניה בכחול לבן לושבי האזור בלבד, אבל גם זה אין. ככה מעשירים את קופת העירייה".

מעיריית חולון נמסר בתגובה כי אגף התנועה בעירייה מפרסם הודעה בעיתונות המקומית, כנדרש, טרם עריכת שינויים זמניים למשך זמן ארוך או בעת ביצוע שינויים מהותיים, כגון: שינוי סטריות, פתיחת צומת חדש, הצבת רמזור חדש וכו'. כאשר מדובר על הצבת או הסרת תמרור בודד, או כאשר מדובר בהסדר מקומי קטן, אין חובת פרסום, אולם הפיקוח העירוני משתדל להתחשב ולא לרשום דו"חות באותו יום שבו חל השינוי".

 

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. חולון עיר הליצנים

    עירייה גרועה. כל עניין הסדרי החניה בחולון מחייב חשיבה מחדש, של מהנדסי תנועה מומחים ולא של הקקמייקות שיושבים שם על דליי צבע ופנקסי דוחות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר