עובדי מוסדות התרבות בחולון מוחים. צילום מתוך אתר עצומה
עובדי מוסדות התרבות בחולון מוחים. צילום מתוך אתר עצומה

עובדי מוסדות התרבות בחולון: "אנו זוכים ליחס מזלזל ותנאים לא הוגנים"

לאחר השביתה שקיימו, מחתימים העובדים בימים האחרונים על עצומה הקוראת לעיריית חולון לשפר את תנאי העסקתם

פורסם בתאריך: 21.5.17 08:00

עובדי מוסדות התרבות של חולון יוצאים למאבק בדרישה להסכם שכר קיבוצי, ולאחר שביתה שקיימו באחרונה, העלו לאינטרנט עצומה, בה הם קוראים לציבור לחתום עליה ולסייע להם במאבקם.

מתוך העצומה: "אנו מביעים את צערנו העמוק על העמדה בה בחרו עיריית חולון והנהלת החברה לפיתוח תיאטרון מוסיקה אומנות ומחול בחולון – המאגדת תחתיה את המדיטק, תיאטרון חולון ומוזיאון הילדים – לנקוט כלפי עובדיה, לנוכח מאבקם הלגיטימי על זכויותיהם הבסיסיות. 

הנהלת החברה ועיריית חולון, בראשות מוטי ששון, מפגינות אטימות, אינן מוכנות להתקדם במשא ומתן ומסרבות להציג הצעה הוגנת במענה לדרישות הצודקות של העובדות והעובדים.

אנו זוכרים ומזכירים כי כל אירוע ופעילות או הקרנת סרט או תערוכה איננה רק הצגה עבור המנויים/ות והלקוחות.  לכל הקרנה יש מקרין, בכל אולם יש סדרן, ויש גם מי שמנקה את האולמות בתום הפעילות. אנשים אלו הם שותפים מלאים וחשובים לעולם התרבות של העיר חולון.

עולם התרבות העשיר בחולון מהווה חלון החושף את התושבים למגוון רחב של יצירות המגלמות בתוכן סובלנות, אנושיות ושאיפה להגינות ולשוויון בין בני האדם בחברה. ככזה, היינו מצפים ממנו שייצג ויעודד ערכים אלו". 

עוד מוסיפים העובדים "כאנשים שוחרי תרבות ואמנות המאמינים בערכים אלו אנו חשים אי נעימות, שלא לומר בושה, כאשר אנו יודעים כי האנשים העובדים עבור התרבות בעיר לילות כימים אינם זוכים לתנאי העסקה הוגנים ואף לא לאוזן קשבת מההנהלה.

אנו מבקשים מראש עיריית חולון, מוטי ששון, והנהלת החברה לפיתוח תאטרון, מוסיקה אמנות ומחול בע"מ לא רק להתגאות בעולם התרבות העשיר של חולון, אלא גם להעניק לצוות העובדים שלה תנאים צודקים והוגנים. הוותיקים שבעובדי החברה מלווים במסירות את המנויים והתושבים כבר שנים רבות והם, לא פחות מההנהלה, ליבה של התרבות בחולון.

אנו קוראים לעירייה ולהנהלה להציג בפני העובדים מתווה שייתן מענה לדרישותיהם ולהביא לקיומה של עיר תרבותית עשירה, שתקיים עולם תרבותי חופשי והוגן כפי שהוא אמור להיות. נמשיך לתמוך ולהזדהות עם מאבק העובדות והעובדים עד שיגיעו להסכם שיעגן את זכויותיהם".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "לצערנו, השביתה שהתקיימה היתה מיותרת וחסרת תכלית, אשר לא קידמה העובדים והאינטרסים שלהם ופגעה באופן לא ראוי בתושבי חולון. ההחתמה על העצומה, כמו השביתה, הינה תמוהה שכן בין הצדדים כבר נקבעו שלושה מועדים קרובים להמשך המשא ומתן, ומאז השביתה הצדדים אף נפגשו למשא ומתן. הנהלת החברה העירונית בשיתוף עם העירייה עשו ועדיין עושים כל שביכולתם להגיע להסדרים עם העובדים, שממשיכים להציב דרישות מופרכות וגבוהות לעין שיעור מהאפשר".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר