איתי רפאל פרץ ז"ל
איתי רפאל פרץ ז"ל

איתי פרץ לא הגיע לגיל 17, אבל חגגו לו יום הולדת – צפו:

שלושה חודשים לאחר פטירתו ממחלה קשה, אמו של איתי פרץ: "אני מתה מבפנים"

פורסם בתאריך: 29.10.17 17:13

"כבר שלושה חודשים עברו וכאילו הזמן עמד מלכת", כותבת בפוסט מרגש סימי, אמו של איתי שמואל (רפאל) פרץ ז"ל, תלמיד אורט חולון, שנפטר ממחלה קשה בסוף חודש יולי האחרון.

"ילד אהוב שלנו, כבר שלושה חודשים שאינך עימנו. אלוהים, אני זועקת לשמיים – למה? למה? הלב שלי מתפוצץ ואין נחמה. איתי שלי, כפרה עליך, נסיך שלנו, כל יום שעובר מעיק ומשגע יותר. הגעגוע גומר עלינו".

ב-3 באוקטובר עלו חבריו של איתי ובני משפחתו לציין את יום הולדתו ה-17 מעל קברו. צפו:

צילום: מרון והחברים של איתי

סימי מספרת כיצד חבריו של איתי ממשיכים להגיע אל הבית ולתמוך במשפחה הכואבת: "השבוע באו חבריך היקרים, וגם היום הם יבואו, וצפינו יחדיו במסיבת הסיום שלך בבית הספר היסודי ובמסיבת בר המצווה שחגגנו לך עם החברים. חיים שלי, כמה נרגש היית וכמה כל החברים עטפו אותך ועדיין עוטפים.

"כשצפינו בקליפ של בר המצווה שלך – הזוי – איזה שיר שמנו ברקע? 'שתישאר צעיר לנצח' של ריטה ורמי קליינשטיין ו… אכן נשארת צעיר לנצח. יקר שלנו, כל כך קשה להאמין. כששואלים אותי איך את מתמודדת, אני עונה חיה-מתה. אני מתעוררת כל יום לחיים ואני מתה מבפנים. אני זוכרת איך אמרת לי באחת הפעמים בבי החולים, אמא, לא עשיתי רע לאף אחד, ואכן לא עשית, ואני תמיד אמרתי שאתה 'אלמיקה סין פקדוס' – נשמה ללא חטאים. אין צדק בעולם הזה, פשוט אין".

יום הולדת 17 מעל הקבר

חוגגים לאיתי יום הולדת בבית העלמין

בתחילת החודש, 3 באוקטובר, חל יום הולדתו של איתי. אסתי חממה, בת כיתתו, כתבה אז בכאב גדול: "היום הולדת שלך איתי, יום הולדת 17. הגיל הכי יפה, עם הכי הרבה זכרונות יפים, ואתה? אתה כבר לא תזכה לחוות את זה. אתה הלכת והזמן הולך וחולף, ושלך? פשוט נעצר. אתה לא תסיים איתנו את שנת הלימודים של י״ב, לא תקבל תעודת בגרות של סיום 12 שנות לימוד, לא תגיע לנשף הסיום, לא תעשה הכנות לקראת השירות הצבאי הקרבי שכל כך רצית ותתגייס לצה״ל. אתה לא תחווה כל כך הרבה חוויות יפות שאנחנו, החברים שלך חווים כל יום, כי הזמן שלך פשוט נעצר לתמיד.

"אמנם הכרנו רק שנתיים, למדנו יחד רק שנה אחת", כותבת חממה, "אבל בחיים שלי לא הצלחתי להתחבר ככה לבן אדם בתקופה כל כך קצרה. זה הזוי איך החיים מתהפכים, משתנים ברגע אחד מקצה לקצה. איך בדיוק לפני שנה, ביום הולדת 16, בירכתי אותך בשפע של ברכות ואיחולים, והיום? היום אתה כבר לא כאן כדי לשמוע אותי מאחלת לך את כל הברכות שהייתי רוצה לאחל לך ליום הולדת 17 כי אתה פשוט נשארת בן 16 ותשעה חודשיים לנצח.

"ברור לי שמילים ופוסט לא יצליחו לתאר את הבן אדם שהיית, לא חושבת שיצא לי להכיר מישהו עם נשמה גדולה כמו שלך, הכי מצחיק שיש, חייכן, אוהב ואהוב על כל אחד – הכי מיוחד שיש. אני מקווה שאתה נח לך שם למעלה אחרי מלחמה ארוכה שנאבקת כמו גיבור אמיתי עד השנייה האחרונה של פעימת ליבך. למדתי ממך כל כך הרבה על הנחישות שלך, כוח הרצון, תעוזה והאומץ שהיו לך".

סימי אמו מבקשת להודות ולחבק את כל חבריו של איתי שדואגים לכך שהמורשת שלו של נתינה וחמלה, אהבת חינם וחברות אמיתית, תימשך. "חבריו הם אלה שדואגים לכך", היא אומרת, "גם במסע לפולין שהקדישו לו וכן בסדרת מעשים טובים, יוזמות ופעולות שכל יום אני מגלה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דוד

    יהי זכרו ברוך כמה עצוב וקשה פרחים נקטפים מוקדם אמא יקרה תחזיקי מעמד ומשתתף בצערך

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר