עובדי התרבות נחושים: "לא נתקפל ולא ניכנע לתכתיבי העירייה"

ועד העובדים קיבל אור ירוק להמשיך במאבק לשכר הולם ולא כתנאי לרווחיות שדורשת העירייה

פורסם בתאריך: 2.11.17 17:43

מאבק עובדי התרבות נמשך. לאחר שהמשא ומתן מול העירייה עלה על שרטון, התכנסו עובדי מחלקת התרבות אתמול (רביעי) לישיבה דחופה שבעקבותיה נראה כי המאבק על שכרם רחוק מלהסתיים. עשרות מעובדי התרבות בחולון נכחו בפגישה שבה הוצגו הנקודות העיקריות במשא ומתן. בין היתר, הסכמת ההנהלה לוותר על הסעיף לפיו עלייה בשכר צריכה לבוא בהתאם לעלייה ברווחיות, וכמו כן התנגדות ההנהלה לקיום מנגנון ותק.

לדברי ענבל בכר, מראשי הנהגת העובדים: "קיבלנו אור ירוק מהעובדים לא להתקפל ולא להיכנע לתכתיבים של העירייה. ביום ראשון תהיה הפגישה הבאה עם ההנהלה. הפערים העיקריים קשורים למנגנון הוותק. זה אומר שהנהלת העירייה סירבה להעלאת שכר מודולריות ומסכימה להעלאה בשכר לעת עתה ונראה שנצטרך לשוב להיאבק בעוד שנה-שנתיים כששכר המינימום שוב יעלה. אנחנו רוצים להבטיח את זה בהסכם הקיבוצי שיהיה משהו ממשי בתלוש בסוף החודש, כזה שנוכל לסמוך עליו".

עובד במחלקת התרבות ביקש לציין כי "אני מנסה לקיים משפחה ולפרנס שלושה ילדים ולא היה לי זמן ופנאי לעסוק בדברים שמגיעים לי. עד כה התפישה במקום הזה היתה 'תגיד תודה ותשתוק'. פחדתי שאם אנסה להשיג יותר דברים שמגיעים לי כחוק עלולים לפטר אותי ואז לא יישאר לי כלום. הפגישה אתמול חיזקה אותי כי אני יודע שיש מי שעומד לימיני. עם זאת, עלה אצלי ואצל רבים מהעובדים תחושה לא נעימה, שאני עובד שנים, משקיע את הנשמה ובתמורה, אף אחד לא חושב לתגמל אותי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר