שנקר-קלישר. נקודת מפגש מסריחה

מתי כבר יימצא הפתרון לסירחון ולסתימות הביוב בקלישר-שנקר?

בתאגיד מי שיקמה ממשיכים לשאוב ומסבירים: "שוחת הביוב במקום נמוכה ומועדת לפורענות"

פורסם בתאריך: 8.11.17 15:13

לדיירים ולסוחרים בפינת הרחובות קלישר-שנקר נמאס מסתימות ומריחות הביוב הקשים ברחוב. כפי שפורסם כבר בתחילת אוגוסט, ריחות ביוב קשים עולים באפם של העוברים והשבים בפינת הרחובות מדי יום. מדובר בקו ביוב שנסתם חדשות לבקרים, מעלה ריחות סירחון באזור, סירחון שהפך לשגרת יומם של תושבי האזור ובעלי העסקים הסמוכים.

"פעמיים בשבוע עולה כאן הביוב על גדותיו, מתאגיד מי שקמה אמנם מגיעים לשאוב אבל הסירחון הנורא נשאר", מתלוננים בעלי העסקים ותושבים מן האזור. "אנחנו רוצים למכור את הבית כי אי אפשר יותר לסבול את הריחות פה, אבל כל קונה שמגיע מיד נרתע מהריחות. מי יקנה בית שהביוב לידו עולה פעמיים בשבוע?" שואלת אחת מתושבות האזור. שושנה, בעלת בוטיק ברחוב, אומרת: "אנחנו מתלוננים לעירייה, באים ושואבים את הביוב אבל די מהר הכל חוזר לקדמותו. הסיפור הזה נמשך כבר קרוב לשנתיים, יש פה בעלי עסקים שרוצים לסגור את העסק כי הסירחון מבריח לקוחות". סוחר ותיק מוסיף לדבריה: "אני מהבושה לא יוצא החוצה. יש פה ריחות נוראיים ואף אחד לא נכנס לפה יותר".

מתאגיד "מי שיקמה" נמסר בתגובה כי "שוחת הביוב בשנקר-קלישר נמוכה באופן יחסי לשאר השוחות בקו. על כן, בכל פעם שיש בעיה בזרימת הביוב בקו, נגרמת התפרצות בנקודה זו. כדי לטפל בבעיה באופן יסודי, התאגיד פועל בכמה מישורים. ראשית, שטיפה מאסיבית לאורך כל הקו להוצאת כל המגבונים והלכלוך הנזרקים לביוב וגורמים לסתימות אלו. בנוסף, התאגיד מתחיל בימים אלה את השלב האחרון של הנחת קו ביוב מאסף ראשי נוסף לאורך הרחובות משה דיין, ברלב, ברקת, פיכמן. קו זה אמור להקל על העומס בקו הקיים וכן על זה ברחוב שנקר. כמו כן התאגיד מבצע בימים אלה פרויקט להגדלת קוטר הקו מרחוב קוגל, בקטע שבין רחוב אביבים ועד תיאטרון חולון. גם עבודה זו תקל גם על הלחץ על השוחה המדוברת, בכך שהביוב יתפצל ויזרום לשתי נקודות ובכך יירד העומס על הקו הזורם בשנקר".

עוד ביקשו לציין ולהזכיר בתאגיד מי שיקמה כי "הסתימות נגרמות, בין היתר, גם בגלל השלכת מגבונים ומוצרי היגיינה, וכל עוד הם יושלכו לביוב, הם ייערמו בקווים וימשיכו להיווצר סתימות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר