צילום: אלוני מור

מחאה נגד הופעתו של אייל גולן בחולון: "בושה גדולה לעיר"

גל מחאה בחולון בעקבות הודעת העירייה על הופעתו של אייל גולן בעיר: "אם לא תבוטל ההופעה, נגיע להפגין גם בהופעה עצמה"

פורסם בתאריך: 8.11.17 09:32

תושבים בחולון, כמו בערים אחרות בישראל, הצטרפו לגל המחאה הקורא להחרים את הופעותיו של הזמר אייל גולן. אתמול (שלישי) פורסם כי עיריית חולון יזמה הופעה של אייל גולן בהיכל טוטו בחולון. עם פרסום ההודעה, קמה מחאה וקבוצות תושבים החלו להתארגן כנגד קיום ההופעה. כזכור, הזמר אייל גולן נחשד כי היה מעורב בפרשיות מין שכללו ניצול מיני של קטינות, אך בסופו של דבר, לא הוגש נגדו כתב אישום.

כצעד ראשון החלו המתנגדים להחתים תושבים בחולון על עצומה כנגד קיום ההופעה. נועה חקק, תושבת חולון, אומרת: "כרגע מתארגנת עצומה כנגד קיום ההופעה, ואם היא לא תועיל וההופעה לא תבוטל, נצא לרחובות להפגין נגד הופעתו של אייל גולן ונגיע להפגין גם במהלך ההופעה עצמה".

גם תנועת מרץ בחולון הצטרפה למחאה והוציאה הודעה לפיה, "הופעתו של אייל גולן בחולון היא בושה גדולה לעיר. משהו לא טוב קורה במחלקת הצעירים. לא ייתכן שעיריית חולון ומחלקת הצעירים ישקיעו כסף ציבורי על הופעה של אייל גולן", מסרו בתנועת מרץ בעיר.

עוד ציינו בתנועת מרץ: "פורסם כבר על יחסו המבזה לנשים ובהן קטינות. כספי התושבים, ובפרט כספי מחלקת הצעירים, צריכים להיות מנותבים לפעילות ולתרבות אשר מכבדת את העיר ולא פוגעת ביותר מ-50% מהאוכלוסיה. אנו קוראים לעיריית חולון ולמחלקת הצעירים לחזור בהם מקיום המופע, ולהמשיך בפעילות החיובית של מרכז הצעירים וקידום תרבות עירונית שלא מבזה נשים".

"עושים עוול לאדם חף מפשע"

מ"ליאם הפקות", המייצגת את אייל גולן, נמסר בתגובה: "אייל גולן סגר את השנה האחרונה עם למעלה מחצי מיליון צופים בסיבוב ההופעות בכל רחבי הארץ. אייל גולן יופיע בעיר חולון וזהו כבוד גדול. עיריית חולון איננה מממנת את המופע אלא רכשה את המופע ומוכרת כרטיסים במחירים מסובסדים ובהוזלה לכלל תושבי העיר. אנו בטוחים שרבבות מתושבי העיר ישמחו להגיע להופעה שלו".

ב"ליאם הפקות" מבקשים לציין עוד: "אנו רק מבקשים להזכיר לכמה יפי נפש שלפני כארבע שנים אייל גולן יצא חף מפשע ומעולם לא הואשם, המשטרה והפרקליטות סגרו באופן נדיר את התיק בתוך שלושה חודשיים בלבד והוכח שהמתלוננות העידו עדות שקר. אנו מדגישים שמי שמעלה את הסיפור מחדש עושה עוול לאדם חף מפשע״.

תגיות:

תגובות

25 תגובות
  1. שי

    שילכו להפגין גם אצל צביקה פיק שאסף את אשתו מהתיכון ושיחרימו גם את אריק איינשטיין ולהקתו

  2. טלי

    אין על אייל גולן ולא יהיה עוד אחד כמוהו תמשיכו לקנא אייל גולן מספר 1 הזמר של המדינה

  3. מרי

    אני לא חושבת שאפשר להפריד את השירה להתנהגות של האומן, זה כן עסקת חבילה, אבל אייל זוכה!!!! נכון שמוסרית לא כי הוא היה שם וכו' אבל הבן אדם זכאי.
    בן אדם טעה לא צריך לתלות אותו על העץ הכי גבוה. מי שדעתו שונה שלא ילך להופעה – לגיטימי. אבל מספיק עם הלינץ' הזה, הוא כבר שילם ומשלם עדיין בגדול.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שימותו הקנאים והשמאלנים איל גולן יופיע בחולון על אפכם וחמתכם תזכרו מה עשה דיין ועזר ויצמן ויש עוד הרבה כמוהם איל גולן מלךךךךךךךךךךךךך

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נו טוב מרצ…שרץ שיביטו. על עצמם אנטלגנטים.
    שילכו למחות במדרכות של גבי גזית ברמת גן ואלכס גלעדי לכם הבושה …..הסתרתם חטיפת ילדים וכו'
    תושביי חולון שלכו אותם לגני יהושוע להופעות הזוהמה

  6. ניצה

    שמאלנים אשכנזים לבנבנים.לכו לברלין חזרה לרעבת ההפתעות.רק לפני זה תשימו מוצרט.

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בבקשה להפסיק עם השטויות .
    הוא לא הואשם לכן הוא יופיע בחולון מי שלא מעוניין שלא ילך
    תנו לנו להנות מהשירים שלו.

  8. מוטרד

    מעדיפים לא לפגוש בעיר הילדים אנס ילדות כמו איל גולן. יש מספיק אמנים טובים וראויים ממנו. בושה

  9. ברכה

    הגיע הזמן שתבינו כשאדם יוצא זכאי או חף מפשע למה להמשיך לפגוע בו. היה דיין היה דין הכל מאחוריו. כדאי שתתעוררו. בגלל קנאה ושינאת חינם נחרב בית המקדש. די מספיק כבר להבין את פניו של אייל.

  10. ברכה

    הגיע הזמן שתפסיקו להלבין את פניו של אייל. היה דיין היה דין ויצא חף מפשע. בגלל קינאה ושינאת חינם נחרב בית המקדש. לא די לכם להמשיך ולהכפיש יהודי מצליח. תתבישו לכם.

  11. אוראור

    למה – הם חוששים שיהיו קטינות בין הקהל או מה? למה הם פוחדים כל כך שהוא יופיע? נו באמת – שלא יהיו כאלו קטנוניים – והם עוד טוענים שאייל גולן נתפס תמיד לקט[י]נות – באופן אירוני דווקא נראה שאלו הם ולא הוא – חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.

  12. יקיר דימונה

    אני יכול להבין שישנם אנשים שדואגים לכויות האדם וזה חשוב שכך. אך מנגד זכותו של כל אדם שמואשם בעבירה כלשהיא היא להישפט על פי חוק ובמקרה הזה אייל גולן יצא זכאי וזאת עובדה שחייב לכבד. לכל מי שדואג לזכויות אדם שיילך להפגין בגבול שמעברו בצד השני נטבחים ילדים חפים מפשע ומתים מרעב על עוול בכפם

  13. אנומימי

    ישנם דברים הרבה יותר חשובים להתעסק במהם במדינה שלנו לכול הפלצנים שתקעו שם את האנרגיות וצאו לאייל מהוריד

  14. אבנר מפ"ת

    די לצביעות. בן אדם יצא חף מפשע ובכל זאת הוא היום הזמר מס'1 בארץ. אם משעמם לכם נראה אתכם מפגינות נגד מי שיש הוכחות נגדם כמו גבי גזית אלכס גלעדי ויש עוד רשימה ארוכה אבל הצדק מכן והלאה והצביעות היא חלק נכבד מחייכם. לכו תעמדו מול הראי ותחשבו טוב מה אתן רואות.

  15. מגיה

    למה אף אחד לא מתיחס להרשעה של אביו? כי אפשר אחד לא מציין את זה.
    כפי היודע לי , הוא היה (וכנראה שכב) עם בחורות צעירות שאבא שלו אירגן. הזמר טען שהוא לא ידע שהן קטינות . גם אם נאמין לו והוא הוטעה,
    יש אנשים שלא יתלהבו מאדם בן 40 ששכב עם מעריצות מאוד צעירות שאביו אירגן (גם אם הן לא קטינות).
    שכל אחד יחליט בעצמו על הדעה שלו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר