להציל את כפיר: "המחלה הזו עלולה לקחת את התינוקי שלנו"

זוג הורים צעירים נלחם להציל את בנם בן השנה, שמחלת הסרטן תקפה את כל גופו. "לפני שלושה חודשים היינו משפחה רגילה ועתה אנחנו זקוקים לעזרה"

פורסם בתאריך: 14.11.17 16:37

"רק לפני שלושה חודשים גילינו ממש במקרה שלכפיר שלנו יש גידול ממאיר עם גרורות", אומרים ענת וניסן יקוטי, בני 31, הורים לכפיר בן השנה וליואב בן השלוש. "הגרורות התפשטו לחלק גדול מהעצמות כולל עצמות הגולגולת, עמוד השדרה, ריאות, רגליים. בתוך מספר ימים כפיר עבר בדיקות פולשניות קשות והחל במסע מפרך של טיפולי כימותרפיה צפופים וקשים".

כפיר יזדקק בעתיד הקרוב לטיפולים חדשניים ויקרים בחו"ל וכן לבדיקות גנטיות יקרות. "אנו פונים לכל מי שרק יכול לתרום כסף כדי להציל את כפיר", מבקשים ההורים. "אנחנו שמים את האגו בצד כי עלינו לעשות הכל בשביל הילדים שלנו. חשוב לנו לציין כי הכסף לא ישמש אותנו לצרכים אישיים אלא רק לטובת טיפולים ובדיקות".

עד לפני שלושה חודשים התנהלו חייהם בשגרה רגילה. "היינו משפחה רגילה, עובדים, מתלוננים, צוחקים ובעיקר חיים", מספרת ענת. עד שלפני שלושה חודשים, בתחילת אוגוסט, לקחו את כפיר הקטן לרופא בגלל חום. החום לא ירד וענת וניסן פנו למוקד ומשם למיון לאשפוז ובדיקות.

"התאשפזנו בשבת בערב, ובשישי בבוקר של אותו השבוע כפיר קיבל כימותרפיה ראשונה. הוא אובחן עם גידול ממאיר מפושט – בעצמות, בריאות, בכליות, ברגליים, בגולגולת ובעמוד שדרה. מפוצץ בגידולים וגרורות, כל איבר שאומרים לנו שנגוע, גורם לנו לשקוע עמוק יותר באדמה".

ענת וניסן הפסיקו לעבוד על מנת להיות צמודים לכפיר. "הוא עמד בטיפולים בגבורה", הם מספרים, "כיאה לאריה קטן, אבל לצערנו גילינו שהגידול כמעט ולא הגיב ואף גדל בחלקו. קיווינו כל כך לתוצאות טובות ואפילו היינו אופטימיים, אך נכנסנו למערבולת חדשה ומורכבת הרבה יותר".

ענת, קלינאית תקשורת בבית הספר ניב, מציינת שהטיפול הראשון שניתן לכפיר לא הגיב והטיפול השני לא מבשר טובות ונכון לעכשיו, הם מחכים במתח לבשורות מהרופאים אבל "מתחילים להבין שהמחלה הזו עלולה לקחת את התינוקי שלנו". עוד היא מבקשת למסור, "תודה מראש לכל מי שעוזר ומתנדב ותורם, אם זה בעזרה כספית, מורלית, וכל דרך אחרת. משמח לגלות שיש כל כך הרבה אנשים טובים בדרך".

ביום שישי הקרוב יתקיים יריד למען כפיר בבית הספר ניב. ענת וניסן מקווים שהעזרה הכספית שתינתן תסייע להם בהמשך הטיפול בכפיר הקטן. תרומות אפשר להעביר ל: בנק פועלים (12), סניף 640, חשבון 377965, על שם: קולב יקוטי ענת וניסן יקוטי-תרומות לכפיר יקוטי. קישור לתרומה: http://hey.pbme.co/xNzffp

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר