צילום: דודי חסון

מרצ בחולון נגד אייל גולן: "אחת מתוך אחת דורשות את ביטול המופע"

יו"ר מרצ בחולון: "העירייה לא צריכה לממן אירועים של אמן שנחשד בביצוע מעשים לא מוסריים"

פורסם בתאריך: 19.11.17 15:56

המחאה נגד הופעתו של אייל גולן בחולון עלתה שלב. לאחר שבתחילת החודש פורסם כי עיריית חולון בחרה לסבסד הופעה של הזמר ובעקבות זאת החל גל מחאה נגד הופעתו של אייל גולן בעיר, יצאו אמש (מוצ"ש) פעילות ופעילי מרצ מחולון להפגין כנגד קיום המופע מחוץ למבנה ספריית בן יהודה, שבו שוכן מרכז הצעירים.

לדברי הפעילים, הופעתו של הזמר, שנחשד לפני כשנתיים בניצול מיני של קטינות, מתוכננת להתקיים בהיכל הטוטו בעיר במימון חלקי של מרכז הצעירים ועיריית חולון. בחירה באייל גולן מהווה לפיכך, לדבריהם, כתם מוסרי על מחלקת הצעירים ופגיעה בתחושותיהן של נשים צעירות בעיר.

במהלך פעילות המחאה תלו פעילות מרצ חולון שלטים עליהם נכתב: "העם דורש קצב מוסרי", "אחת מתוך אחת דורשות את ביטול המופע" וההאשטאג "Metoo".

יו"ר מרצ חולון, בר שי, מסר בתגובה: "העירייה אינה צריכה לממן אירועים של אמנים שנחשדו בביצוע מעשים לא מוסריים. החלטה כזאת מהווה פגיעה ב-51% מהציבור שאותו אמור לשרת מרכז הצעירים".

עוד הוסיף בר: "על עיריית חולון ומחלקת הצעירים לנתב את תקציב המחלקה לפעילות ראויה לטובת תושבי העיר הצעירים. אנו נמשיך במאבק יחד עם פעילות ופעילים מארגונים נוספים".

מעיריית חולון נמסר: "עיריית חולון נענתה לבקשות שעלו מצעירי העיר במסגרת הליך של 'שיתוף ציבור' ומביאה לעיר מופעים של אמנים מובילים ואהודים להנאת התושבים. למותר לציין, שאייל גולן נמנה עליהם שכן מדובר בזמר פופולרי מאוד שאף נבחר לזמר השנה, אמן שזוכה להצלחה גדולה ולביקוש רב. רשויות מקומיות רבות מכל רחבי הארץ מזמינות אותו להופיע בתחומן, ביניהן, ראשון לציון, חיפה, עכו, נהריה, אשדוד ועוד, וזאת בנוסף להופעות רבות שהוא עורך. עיריית חולון רכשה את המופע  ומוכרת כרטיסים במחירים מסובסדים לכלל תושבי העיר, המעוניינים בכך, בהוזלה משמעותית".

על פי העירייה, תושבי חולון "מצביעים ברגליים" ובתוך כשבוע ימים נמכרו כל 4,000 הכרטיסים. "אנו בטוחים שאלפים מתושבי העיר ייהנו מההופעה, שתכלול את להיטיו המוכרים והאהובים של גולן מכל הזמנים. יצוין, כי עירייה אינה גוף חוקר או שופט וכי אייל גולן לא הואשם בדבר לאחר שהמשטרה והפרקליטות סגרו את התיק נגדו לפני כארבע שנים".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר