העירייה הבטיחה לטפל בשביל החשוך ובגינה המוזנחת

גן ערים תאומות מוזנח ועולים ממנו ריחות קשים. גם שביל הגישה לאשכול גנים ברחוב יצחק שדה מבקש תשומת לב. העירייה מבטיחה: "נטפל בבעיות"

פורסם בתאריך: 30.11.17 08:31

בקיץ האחרון הושקע סכום חסר תקדים של 26,500 מיליון שקל בשיפוץ גני ילדים בחולון. עם זאת, בשביל הגישה לגני הילדים חסידה ושקנאי, ברחוב יצחק שדה 36 בחולון המוביל לרחוב קוגל, המצב התחזוקתי ירוד וההזנחה ניכרת לעין.

ללא תאורה, ללא פחי אשפה, עם מרצופות שחוקות ושקועות, פנו תושבי האזור פעמים רבות לעירייה ולמוקד 106 בבקשה לדאוג לתחזוקת השביל, אך למרות הפניות המצב נותר על כנו. לדברי תושבת האזור, לימור צלישר: "מדובר בשביל גישה שעוברים בו מדי יום ילדים והוריהם בדרכם לשני הגנים ומהם. בכל מקום תראו אשפה וצואת כלבים. אנשים עוברים במעבר הזה בשעות החשיכה ולא טורחים לאסוף אחרי הכלבים שלהם כי ממילא אף אחד לא רואה. שלחתי כמה פעמים פניות לעירייה ולמוקד. אחרי כמה שעות קיבלתי הודעה 'התקלה טופלה', אך בפועל, לא קרה דבר".

שביל הגישה. חשוך בלילה. צילום: לימור צלישר

תושבת אחרת מהאזור מספרת: "הרומן שלי עם השביל המדובר התחיל לפני שנתיים כשעברתי לגור פה. בתי בת הארבע הלכה לפני בשביל, תפסה חולדה מתה ושאלה אותי, 'אמא, למה הוא ישן?'. זו היתה טראומה ממש קשה". עוד מספרת התושבת: "אני נאלצת לעקוף מדי יום את השביל כיוון שהמקום חשוך ואפל. זה מלחיץ נורא, אני לא מעיזה להסתובב שם אחרי שעות החשיכה. אני לא מבינה מה הבעיה להתקין שם תאורה, לטפל בריצוף ולדאוג לנקיון השביל?".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "המקום מנוקה באופן קבוע והאשפה מפונה שלוש פעמים בשבוע. נושא תוספת עמודי התאורה בשביל יוכנס לתכנית העבודה העירונית ויבוצע במסגרת העבודות השוטפות בעיר".

עוד פינה מוזנחת שלא ראתה יד מטפחת כנראה זמן רב היא גן ערים תאומות, שנמצא בכיר הלוחמים, בכניסה לעיר. חזית הגן משדרת הזנחה ואם תגיעו למקום תיאלצו לסבול סירחון העולה מהמקום. תושבים, עוברים ושבים, מתלוננים על ערימות הפסולת, על הצמחיה שאיש אינו מטפח ודואג לה. בנוסף מתלוננים ייושבי תחנת האוטובוס הסמוכה על מי ביוב הזורמים בקביעות לצד התחנה.

ואכן מסיור במקום ניתן להתרשם מהעזובה ומחוסר תשומת הלב, אך לא התמונות ולא הסרטון יכולים להעביר את הריחות הקשים שעולים מן המקום. צפו:

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר בערוגה אחורית קטנה ליד גן ערים תאומות והאגף לגנים ונוף יטפל בכל הנדרש. הפיקוח העירוני יבדוק את נושא מי השופכין ויטפל בהתאם".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר