ההורים סימי ודני פרץ

אורי גלר בטקס ההנצחה לאיתי פרץ: "נשמתו של איתי עדיין איתנו"

עשרות השתתפו בטקס הסרת הלוט מעל "מזרקת החיים" להנצחת התלמיד שנפטר ממחלה קשה

פורסם בתאריך: 3.12.17 20:13

ביום חמישי האחרון (30.11) הוסר הלוט מעל מזרקת החיים לזכרו של איתי רפאל פרץ בבית הספר אורט חולון. איתי, שנפטר ממחלה קשה בחודש אוגוסט האחרון, למד בבית הספר אורט חולון. לטקס הגיעו רבים מבני משפחה, צוות המורים בני השכבה, מכרים ואף כאלה שליוו אותו בשהותו בבית החולים כמו הצוות הרפואי, אורי גלר, הסטנדאפיסט גדי ויצלנסקי ומאור איש הלגו.

על הטקס המרגש ניצח מאחורי הקלעים מנהל אורט חולון, שלומי קידר, שעמד לאחרונה מול התנגדות ועד ההורים הבית-ספרי, שקרא לא להציב את המזרקה להנצחת התלמיד בלובי בית הספר.

צפו בטקס הסרת הלוט מעל מזרקת החיים להנצחת איתי פרץ ז"ל: 

הוריו של איתי פרץ ז"ל, סימי ודני, מסרו לאחר הטקס: "היה ערב מרגש מאוד, מלווה באנשים אהובים ויקרים לנו שתמכו באיתי ובנו במהלך כל השנה". ההורים הודו לצוות בית הספר, למנהלו ולרשת אורט על התמיכה שקיבלו מהם, כמו גם  לצוות הרפואי ולמנהלת המחלקה המטואונוקלוגית, ד"ר דנה אלחסיד, לבנות השירות ששימחו את איתי בעת אשפוזו, "והכי הכי הכי, לחברים של איתי, שלא עזבו ולא עוזבים אותנו לרגע, נערים ונערות שהם מלח הארץ שעוד מספר חודשים מסיימים י"ב ומתגייסים לצה"ל".

גלר. "ילד מדהים"

לאחר מכן עלה אורי גלר שסיפר על היכרותו עם איתי ואמר: "איתי היה ילד מדהים עם נתינה אינסופית. נשמתו עדיין איתנו אך נמצאת בעולם אחר". בהמשך התכנסו כולם מול המזרקה ומשהוסר הלוט, הקהל הביט בשקט מופתי אל המזרקה וכולם התחבקו וסיפרו בהתרגשות חוויות שחוו עם איתי. "לסימי ודני, המסע לא תם", אמרו בני השכבה של איתי, "אנו כל מוצאי שבת אצלם ואנו משפחה אחת גדולה"

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר