צילום: שי בן אפרים

מיה דבש מונתה לאוצרת הראשית של מוזיאון העיצוב בחולון

דני וייס, מנכ"ל המדיטק: "דבש הוכיחה את עצמה כראויה לתפקיד בהצלחת התערוכות שעליהן היא מופקדת"

פורסם בתאריך: 10.12.17 09:47

ועדת כח האדם בדירקטוריון החברה לפיתוח תיאטרון, מוסיקה, אמנות ומחול חולון בע"מ קיבלה את המלצת מנכ"ל החברה והמדיטק דני וייס, ואישרה פה אחד את מינויה של מיה דבש לתפקיד האוצרת הראשית של מוזיאון העיצוב בחולון, בתום מכרז פומבי שנערך לתפקיד.

דבש מכהנת למעלה משנה כמ"מ האוצרת הראשית של מוזיאון העיצוב חולון, במקביל לתפקידה כעורכת התוכן הראשית של המוזיאון מיום הקמתו. בעבר כיהנה כעורכת ראשית  בכמה מהוצאות הספרים המובילות בארץ (כנרת, זמורה ביתן ומודן) וכן כעורכת הראשית של מגזין "בניין ודיור". במקביל לעבודתה כעורכת, אוצרת וכותבת, לימדה דבש אוצרות וכתיבה לתואר השני באקדמיה לעיצוב בצלאל.

דבש היא בעלת תואר ראשון בספרות (1974) ותואר שני באמנות ואוצרות, אוניברסיטת בן גוריון (2016), וכן בוגרת לימודי תעודה בעריכה באוניברסיטת בר אילן ( 1986) ולימודי עיתונות באוניברסיטת סינגפור (1978).

דבש מסרה: " אני שמחה וגאה להמשיך בדרך בה התחלתי עם קבלת המינוי הזמני ומוקירה תודה לדירקטוריון ולמנכ"ל דני וייס על הבעת האמון בי. התקופה האחרונה היתה ללא ספק אינטנסיבית ומאתגרת ותרמה רבות לאופן בו אני תופסת היום את תפקידו של המוזיאון במרחב הציבורי והפוליטי בו אנו חיים. יחד עם הצוות המקצועי והמסור של המוזיאון והמדיטק נמשיך להציג תערוכות שימקמו את עולם העיצוב בהקשר תרבותי רחב ככל האפשר ויעמיקו תוך כדי כך את השיח סביבו".

 

דני וייס, מנכ"ל המדיטק: "מוזיאון העיצוב חולון נחשב לאחד המובילים בעולם והוא ראוי להנהגה אמנותית ומקצועית מן המעלה הראשונה. לאורך שנותיה כעורכת התוכן ואוצרת תערוכות במוזיאון, ובעיקר בתקופה בה כיהנה כממלאת מקום האוצרת הראשית, הוכיחה עצמה מיה כראויה לתפקיד. ההצלחות של התערוכות עליהן היתה מופקדת, ובכללן ההצלחה הגדולה של התערוכה הנוכחית 'ז'ה טם, רונית אלקבץ' מראות זאת".

מוטי ששון, ראש העיר חולון ויו"ר דירקטוריון החברה: "אני שמח על מינויה של מיה דבש לתפקיד האוצרת הראשית של מוזיאון העיצוב בחולון. התערוכות שיזמה ואצרה במוזיאון בשנים האחרונות היו בולטות, חשובות וראשונות מסוגן בישראל, ואני בטוח ביכולתה להמשיך ולהוביל את המוזיאון להישגים רבים נוספים".

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. מוסדי

    לא מעניין אף אחד- מוטי ששון, תטפל בכיתות בבית ספר גורדון שנוזלות על התלמידים בכל טפטוף גשם
    עוד מוזיאון ועוד יו״ר דירקטוריון ועוד משרות לא רלוונטיות.
    תוציא את הידיים מהכיסים ותתחיל להקשיב לתושבים של העיר הנוראה הזו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר