"צדיק בא לעיר": הפגנה נגד הופעתו של הרב ברלנד בחולון

(עדכון) צפו בסרטון: המפגינים יצאו למחות מול אירוע הדלקת נר ראשון בהשתתפות הרב ברלנד: "אנחנו לא נגד דת, אלא פה כדי להזכיר שמדובר בעבריין מין"

פורסם בתאריך: 12.12.17 16:29

(עדכון, 19:56) המפגינים הגיעו הערב מצוידים במגאפונים להפגין נגד הופעתו של הרב ברלנד באירוע הדלקת נר ראשון בחולון. "בושה וחרפה לרב שהורשע", צעקו המפגינים ואחת המפגינות ביקשה לציין: "מבחינתנו הוא לא רב ולא צדיק, מדובר בעבריין מין ואנחנו לא ניתן לאירוע הזה לעבור בשתיקה".

צפו בהפגנה:

המחאה נגד הגעתו של הרב אליעזר ברלנד לאירוע ציבורי בחולון נמשכת והערב ייצאו המתנגדים להופעתו להפגנת מחאה מול מקום האירוע. הרב ברלנד הוזמן לאירועי הדלקת נר ראשון של חנוכה, פתוח לציבור, שעורכת עמותה בראשותו בחולון ובבת ים.

ברלנד, מנהיג אחד הפלגים המרכזיים בחסידות ברסלב, מייסד וראש ישיבת שובו בנים בירושלים, הורשע בנובמבר 2016 על פי הודאתו במסגרת עיסקת טיעון בשתי עבירות של מעשה מגונה בנשים, ובעבירה אחת של תקיפה. הוא נידון ל-18 חודשי מאסר וישב בפועל כשנה.

המחאה נגד הופעתו בחולון החלה כבר בשבוע שעבר עם היוודע דבר הזמנתו כאורח כבוד לאירוע שנושא את הכותרת "צדיק בא לעיר" וייערך באולם בחולון.

מנכ"ל העמותה המארגנת את האירוע ציין בגובה להתעוררות המחאה: "זהו האירוע הראשון שהרב יוצא אליו מחוץ לירושלים. הרב שילם את חובו לחברה ולא ברור מה אנשים רוצים ממנו. ידוע לנו כי יש לו מתנגדים בשל עברו ואנו מחבקים את כולם. ידוע לנו אף שניסו לאיים על בעלי האולם שלא יקיים את האירוע והוא לא נכנע. אנו מזמינים את הציבור החולוני לערב תפילה ודברי חכמים ואנו מבטיחים שיהיה ערב מהנה לכולם".

בעל האולם שבו יתקיים האירוע בהשתתפות הרב ברלנד בחולון הסביר: "אנו לא נכנעים לאף לחץ של כל גורם. הרב ברלנד שילם את חובו לחברה ולכל אדם מגיעה הזדמנות שנייה".

קבוצת המתנגדים לבואו, שמתארגנת היום להפגין מול אולמי המוזיאון בחולון, כוללת אנשים פרטיים וכן ארגונים כגון "צדק, צדק רודפות", "ערה", המרכז הישראלי לנפגעי כתות ואחרים.

לדברי אחת המפגינות: "מדובר בעבריין מין, יש למחות על הכבוד הנרכש לו ולהזכיר שיש מי שנפגעו עמוקות מהאיש אשר ריצה  את עונשו בסך הכל שנה בפועל, בטענה שאינו כשיר רפואית".
מארגני המחאה ציינו כי "הערב (שלישי) בשעה 19:00 נצא  להפגין מול האירוע למען אלו שנפגעו ממנו, כדי להגיד שלא שכחנו, אנו איננו עיוורים ועיוורות ולא ניתן שבעירנו יתקבל עבריין מין בכבוד השמור לאנשים ראויים".

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. רחל אמינדב

    אשריכם למפגינים! אם רק הייתם יודעים מה שהוא באמת עשה. לא רק עברות מין. הוא הכה אנשים על ימין ושמאל, פירק בתים, גנב לבעלים את הנשים שלהם, יש שם ילדים ממזרים עכשיו בגלל הרשע ברלנד ימ"ש, הוא שתף להם את המח לעשות כל מיני דברים מטורפים ונגד התורה. הוא פשוט האדם הרשע ביותר והטמא ביותר שהיה אי פעם והוא עושה צחוק מבורא עולם ומעם ישראל. ה' יעזור ויושיע אותנו מכל הרשעים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר