מזל טוב כפול: כשהחברות הכי טובות נפגשו בחדר הלידה

שמחה כפולה ומכופלת ב"וולפסון": שתי חברות, שני חברים ושתי לידות

פורסם בתאריך: 20.12.17 15:45

הבעלים שלהן חברים עוד מתקופת התיכון, והנשים הפכו לחברות טובות, נכנסו להריון בערך באותו זמן וילדו בהפרש של חמש דקות זו מזו, בחדרים סמוכים בבית החולים וולפסון.

הבעלים של מיכל לוי ומור קפוזה, כאמור חברים מימי הנעורים, שלחו הודעות למשפחה ולחברים: "אשתי בדרך לחדר הלידה". בהמשך, לא הרבה זמן אחרי, השניים הופתעו לגלות ששתיהן עומדות ללדת באותו זמן.

מיכל לוי הגיעה ל"וולפסון" ללדת בשבוע 41, בדיוק ביום הנישואין שלה ושל בעלה. מור קפוזה, חברתה, הגיעה ללדת שלושה שבועות לפני המועד המשוער.

לוי וקפוזה, חברות טובות, עברו יחד את ההריון והיו כל הזמן בקשר. גם במהלך הלידה, היולדות ששהו בחדרים שכנים, ביקשו כל הזמן להתעדכן מה קורה עם החברה בחדר הסמוך. בסופו של דבר, הן ילדו בהפרש של חמש דקות בלבד. מור ילדה בן ששמו בר, ומיכל ילדה בת, שתענה לשם רומי.

מספרת לוי: "כשהכניסו את מיכל לחדר לידה אני עוד הייתי במכללה.  הלכתי ללימודים כרגיל ומיכל כל הזמן עדכנה אותי מה קורה איתה. במהלך היום אני בעצמי קיבלתי צירים וחזרתי מהר הביתה. בעלי התחיל לנסוע לכיוון בית חולים אחר, וברגע האחרון ביקשתי ממנו לעשות סיבוב פרסה על מנת שאוכל ללדת בוולפסון. אחרי כמה שעות ילדנו שתינו יחד כשאני מקדימה בחמש דקות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר