המרכז הרפואי וולפסון
המרכז הרפואי וולפסון

אפליה מוטורית: אין כניסה לאופנוענים ב"וולפסון"

מדוע אסרה הנהלת בית החולים כניסת וחניית אופנועים בשטח המרכז הרפואי בחולון?

פורסם בתאריך: 24.12.17 12:49

רוכבים על אופנוע ורוצים להחנות במגרש החניה של בית החולים וולפסון? תיאלצו להחנות בחוץ. בית החולים וולפסון בחולון מסרב להכניס אופנועים לשטחי החניה המוסדרים שלו.

בסביבת בית החולים יש מספר מועט של מקומות חניה לאופנועים בלבד המשמשים רק את עובדי בית החולים. מבקר אשר מגיע לבית החולים באופנוע נאלץ להחנות על המדרכה וללכת ברגל אל בית החולים. זאת, בניגוד לנהג רכב פרטי שיכול לחנות בסמוך למחלקה שאליה הוא מגיע ללא כל קושי.

אופנוענים שסורבו בכניסה לחניון בית החולים פנו להנהלת בית החולים בבקשה שיתירו להם כניסה וחניה ונענו כי כיוון שבעבר היו מקרים של אופנועים שחנו שלא כחוק, החליטה הנהלת בית החולים לאסור כליל על כניסת אופנועים לשטח המרכז הרפואי.

"מדובר באפליה על רקע מוטורי", אומרים נציגי האופנוענים, "בית החולים הוא שטח ציבורי שמשרת את כלל האוכלוסיה ואין כל סיבה שיפלה קבוצה כזו או אחרת בגלל מיעוט שולי שאינו שומר על החוק".

מהנהלת "וולפסון" נמסר בתגובה: "במרכז הרפואי וולפסון קיימת מצוקת חניה חמורה ביותר, כמעט בכל שעות היממה. רוכבי האופנוע המגיעים לבית החולים חונים באופן לא מסודר וגורמים לבעיות קשות במיוחד, לרבות על המדרכות, עד כדי מצבים שבהם לא מתאפשר מעבר של הולכי רגל וכסאות גלגלים. בשל כך החליטה הנהלת בית החולים שלא לאפשר כניסת אופנועים. בנוסף אנו מבקשים לציין, כי בניגוד לכלי הרכב אשר נכנסים לבית החולים ומשלמים עבור החניה, רוכבי האופנוע אינם משלמים. ברחבת הכניסה לבית החולים ניתן לחנות את האופנועים, ללא כל הפרעה לציבור כאשר המרחק מהכניסה לתוך בית החולים אינו גדול".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר