זירת האירוע בתל גיבורים

רצח בחולון: "תליתי כביסה וראיתי איך יורים בו"

היריות החרישו את השכונה השקטה: "לרגע חשבנו שאנחנו בתוך פיגוע"

פורסם בתאריך: 16.1.18 10:09

צעיר תושב חולון נורה אמש (שני) למוות על ידי שני רוכבי אופנוע. האירוע התרחש בשכונה ותיקה בחולון.

אתמול בסביבות השעה 20:00, חלפו שני רוכבי אופנוע על פניו של הצעיר, המוכר למשטרה בעיקר מעבירות של רכוש ואלימות, וירו עליו מספר יריות. תוך שניות התמוטט הצעיר על הרצפה ולמקום זרמו כוחות משטרה והצלה.

תושבי הרחוב השקט בשכונה הפסטורלית בחולון לא זוכרים מקרי פשע דומים בעבר. דיירת הרחוב, שהיתה עדה למתרחש בעת שתלתה כביסה בחלון ביתה והכירה את הנרצח, מתארת את מה שראו עיניה: "בדיוק עמדתי בחלון לתלות כביסה וראיתי איך יורים בו. זה היה כמו בסרטים. בחיים לא חשבתי שזה יגיע לכאן. שומעים על חיסולים ועל מקרי ירי בחדשות, אבל לרגע חשבנו שאנחנו בתוך פיגוע. כמה דקות לאחר הירי היה שקט ופתאום צעקות של השכנים, והרבה כוחות משטרה ומגן דוד שהגיעו במהירות. אני מקווה שימצאו את העבריינים במהירות. הוא היה אדם טוב שעזר להרבה אנשים. לא מגיע לו למות ככה".

אריק קוזניץ, חובש בכיר במד"א, מתאר את שאירע: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע, גבר כבן 30 בהכרה מעורפלת כשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו התחתון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישות ועצירת דימומים והוא פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים וולפסון כשמצבו קשה ולא יציב".

צפו כיצד כוחות מד"א מעניקים טיפול לצעיר שנורה:

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

יעקב יזדי, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, שהגיע ראשון לזירה, סיפר: "כשהגעתי למקום הענקתי סיוע רפואי ראשוני לצעיר כבן 30 שנורה ונפצע קשה. תוך כדי הטיפול הצטרפו אלי צוות אמבולנס של איחוד הצלה וחובשים נוספים שגרים בסמיכות למקום. עם הגעת ניידת טיפול נמרץ, הפצוע פונה להמשך קבלת טיפול רפואי ב'וולפסון'".

הבוקר נמסר מדוברות משטרת מרחב איילון כי הצעיר שנפצע באירוע הירי בחולון נפטר בבית החולים וולפסון וכי שופט בית משפט השלום בתל אביב,  כבוד השופט ישי קורן, נעתר לבקשת המשטרה והוציא לפני זמן קצר צו איסור פרסום על אירוע הירי בחולון.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר