אחרי שנתיים של חיפושים נמצא תכשיט יקר ערך של תושבת חולון

השוטר הקהילתי התעקש ולאחר שכבר אבדה התקווה, הוחזר לבעליו תכשיט בעל ערך רגשי רב

פורסם בתאריך: 6.2.18 11:51

המשטרה השיבה השבוע תכשיט בעל ערך רגשי רב לבעליו לאחר שאבד לפני כשנתיים במרכז קניות בחולון.

דני יפת, שוטר קהילתי מחלון, פנה אל הרשתות החברתיות כדי לאתר את בעליו של תכשיט שאבד לפני שנתיים. מאמציו הצליחו והתליון הושב לבעלים שאומרת: "אבא שלי ז"ל היה האבא הכי טוב ומפנק בעולם והתליון היה מזכרת ממנו".

לפני כשנתיים נמצא תליון זהב במרכז קניות בחולון. נסיונות איתור של בעלי התליון לא צלחו ובשבוע שעבר הוא הועבר לשוטר הקהילתי האחראי על אזור התעשיה בחולון והוא העבירו לאחראי אבידות ומציאות במשטרת מרחב איילון.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

השוטר פרסם את דבר מציאת התליון בדף הפייסבוק שהקים במיוחד לצורך כך ובאמצעות גולשים אשר זיהו את התליון, נמצאה תושבת חולון, אפרת רנדאזו, אשר התבררה כבעלת התליון. השוטר יצר עימה קשר ווידא כי אכן התליון שייך לה.

רנדאזו מספרת על התכשיט היקר לליבה שהאמינה שלעולם לא תמצא אותו ועל ההפתעה שציפתה לה השבוע: "כשהתליון אבד, חיפשתי כמובן בבית, בתיקים, באוטו, מתחת לאוטו, בחניה ברחוב ולא מצאתי. ידעתי שיש סיכוי שהוא אבד איפשהו בחניון של קניון חולון כי בדיוק חזרתי משם ושלחתי את בעלי לחפש שם".

חיפושיו של הבעל עלו בתוהו: "בעלי הלך לחפש בחניון, בדק את האזור שחניתי בו מתחת למכוניות, שאל אנשים, בדק בשטיפת מכוניות, הלך למאבטחים שאל אותם וביקש שאם יימצא התכשיט, שייצרו איתו קשר. פרסמתי בפייסבוק שלי את תמונת התליון שבה מופיע פורטרט של אבי ז"ל וציינתי עד כמה הוא יקר לליבי והיכן הוא אבד לי. הפוסט זכה להמון תגובות ושיתופים ואפילו אנשים זרים שלחו לי הודעות שהם מוכנים לחפש בשבילי. עבר זמן, התליון לא נמצא ובצער רב השלמתי עם האבידה".

רנאדזו מדגיש את הערך הרגשי של התליון שאותו קיבלה מאביה: "היה לי אבא הכי טוב ומפנק בעולם, בן אדם צנוע ואהוב. מילדות הייתי נורא קשורה אליו, ילדה של אבא. בשנים האחרונות לחייו הוא חלה במחלת כבד כרונית ונפטר כתוצאה ממנה. תמיד דאגתי לו והייתי שם בשבילו עד הדקה האחרונה. אחרי שנתיים הבאתי לעולם בן בכור שקראתי לו על שמו להבדיל, רפאל".

רנאדזו מודה לשוטר שמצא עבורה את התליון: "כשמצאו את התכשיט הופתעתי מאוד כי חלף זמן רב ומבחינתי לא היה שום סיכוי למצוא את האבידה. נמלאתי שמחה והתרגשתי כשהשוטר הודיע לי על מציאתו. יום למחרת, על הבוקר, התייצבתי במשטרת חולון לקבל חזרה את התליון שלי. גם השוטר דני יפת שמצא אותי התרגש מאוד".

מהמשטרה נמסר כי הם "ימשיכו לעשות הכל על מנת להשיב רכוש גנוב/ אבוד לבעליו וכי מעבר לעניין החוקי, במעשה השבת האבידה יש ערך מוסף של שירות לקהילה, דבר המחזק את הקשר בין המשטרה לקהילה".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר