חולון נפרדת ממעיין לינב: "איבדנו חברה, אחות, מורת דרך"

מנהלתו לשעבר של מרכז המוזיקה שטיינברג בחולון הלכה לעולמה לאחר מאבק במחלת הסרטן

פורסם בתאריך: 11.2.18 13:01

מעיין לינב, מנהלתו לשעבר של מרכז המוזיקה שטיינברג בחולון, נפטרה אמש (מוצ"ש) לאחר מאבק ארוך ואמיץ במחלת הסרטן. הלווייתה של לינב, ילידת שערי תקווה, אם לשני ילדים, בת 38 במותה, תתקיים היום (ראשון) בשעה 16:00 בבית העלמין החדש באריאל.

במאי 2016 פרסמה מעיין לינב ז"ל, מנהלת בית שטיינברג לשעבר, את השורות הבאות כאשר נאלצה לפרוש מתפקיד על מנת להירפא ממחלת הסרטן: "חולון זיכתה אותי במשפחה אחרת. משפחת שטיינברג לעד תהא משפחתי הגרעינית, רשת קהילה ופנאי, מינהל החינוך וכמובן עיריית חולון. הארגונים הללו אינם רק שמות גדולים – מדובר באנשים יוצאי דופן אשר בחרו לחבור יחדיו וליצור למעני את הטוב ביותר, המשמעותי ביותר, את האירוע למען חיי. אותם אנשים אשר עבדתי לצידם במהלך השנים, יחד חלמנו, יצרנו, הגשמנו באמונה גדולה, בשותפות מלאה. כעת אני ניצבת מהצד, גאה, מעריכה, מוקירה ומתרגשת למראה העשייה המשותפת בכוונה מלאה, בנשמה גדולה ובהצלחה אדירה. תודה לכם ולכולנו אאחל שיהיה לנו טוב, שנספיק לאהוב עוד בגלגול הזה".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

לינב ניהלה את מרכז שטיינברג במשך שמונה שנים וזכתה לשבחים רבים על תפקודה ועל עבודתה המסורה. לינב חלתה במאי 2014 בסרטן שד, לאחר חודש היא נותחה לכריתת הגידול ובלוטות לימפה נגועות, עברה כימותרפיה והקרנות, ובמרץ 2016 התגלו גרורות בעצמות והומלץ לה על טיפול בתרופה יקרה שלא בסל הבריאות להתווייתה.

חבריה של לינב פנו לגיוס תרומות עבור תרופות מצילות חיים להן נזקקה. אותן תרופות עלו 27,400 שקל בחודש וללא ביטוח רפואי פרטי, לא יכלה לגייסן. חבריה של מעיין ארגנו עבורה קונצרט התרמה חגיגי שבו השתתפו: שלום חנוך ומשה לוי, אביב גפן, ברי סחרוף, שלומי שבן, אמיר דדון, אפרת גוש, ירמי קפלן ואמנים אחרים. עם זאת, למרות שמרבית הכסף הושג, המחלה הכריעה את לינב בסופו של דבר.

זהבה גרומן, שותפתה של לינב במסע "מלכת המדבר", ספדה לה: "היום איבדנו חברה, את אם המלכות, מדריכה, אחות, מורת דרך. ממלכות המדבר הייתי בטוחה שהיא ניצחה את הסרטן אבל לצערי היום הפסדנו אותה. תישארי בלב לנצח מעיין לינב האגדית".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר