המריבה על הסיגריה הסתיימה באף שבור

שני נערים מחולון נפצעו והגיעו למיון לאחר שהתקוטטו על הסיגריה האחרונה בחפיסה

פורסם בתאריך: 27.2.18 11:10

בני נוער שנפגשו בסוף השבוע האחרון (שישי) ב"לה פארק" בחולון מצאו דרך לציין את סוף השבוע: הם ארגנו קרב על הסיגריה האחרונה שנותרה בחפיסה. כתוצאה מכך פרצה קטטה ושני נערים נפצעו והובהלו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא.

חבורת נערים בני 18-16 מחולון הגיעה ביום שישי, סמוך לשעת חצות, לבלות במתחם הסמוך ל"לה פארק". הנערים, שלא רצו להיראות בציבור עם אלכוהול, דאגו "לתדלק" ברכב של אחד החברים. בהמשך הערב ישבו בני הנוער בסמוך ל"לה פארק", עישנו נרגילה והאזינו למוזיקה דרך רמקול חיצוני שנשאו עימם.

בשלב כלשהו, אחד הנערים גילה כי נותרה לו סיגריה אחרונה בחפיסה, אך נער אחר הזכיר לו כי הוא הבטיח את הסיגריה האחרונה בשבילו. על מנת להכריע בדיון החליטו הנערים לקיים "קרב סומו". הם תחמו אזור במדשאה וקבעו כי הנער שיידחק אל מחוץ לשטח יפסיד את הסיגריה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

המאבק, שנראה בתחילה כמשעשע, הפך לקטטה של ממש כאשר אחר הנערים היכה את חברו באגרופים על מנת להדוף אותו מחוץ לשטח הדשא. הנערים האחרים צחקו כי חשבו שמדובר בבדיחה, אך זה שנהדף התרומם והחל בקטטה שאליה הצטרפו עוד שני נערים בעוד השאר מנסים להפריד. כתוצאה מהקטטה אחד הנערים שניסו להפריד הוטח אל עבר ספסל, וכתוצאה מכך סדק את צלעותיו. נער נוסף שהיה מעורב בקטטה שבר את אפו.

הנערים הגיעו לחדר מיון בבית החולים אסף הרופא, שם הוענק להם טיפול ראשוני. אחד הנערים שניסה להפריד בין המעורבים בקטטה מסר ל"השקמה-חולון": "מדובר בחברים טובים. חלקנו חברים עוד מתקופת הגן. לפעמים קורה שעושים שטויות.  בהתחלה זה נראה כמו עוד אחת מאינספור תקריות של מכות בצחוק. הבדיחה של הקרב סומו התחילה לפני המון שנים כשהיינו בכיתה ד'. אף פעם לא קרה משהו חמור בעקבות אחת הבדיחות האלו. ביום שישי האחרון הצחוק הזה הפך לבכי. אני חושב שכולנו הבנו את הלקח".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר