משלמים פחות: העירייה מוזילה את עלויות הקייטנות בגנים

הנחה זו מצטרפת להוזלה במחירי הקייטנות בחולון בשנים האחרונות בשיעור של כ-10%

פורסם בתאריך: 25.5.17 16:18

חופשת הקיץ בפתח, ולהורים שבינינו זה אומר דבר אחד – הוצאות, והרבה.
לאחר שמשרד הפנים החליט לדחות את יישום החוק להגבלת מחירי הקייטנות לשנת 2018 ובעקבות פנייה של ועד ההורים העירוני למנכ"ל העירייה, הנחה ראש העיר את הגורמים העירוניים לסבסד כבר הקיץ את עלות הקייטנות ליום מלא בחודש יולי בגני הילדים בסכום של 150 שקל נוספים לכל ילד. בנוסף, משפחות שלהן ילד שני ומעלה בקייטנות גני הילדים זוכים בהנחה במחירי הקייטנות. כמו כן, ניתנת הנחה על סמך קריטריונים כלכליים.

הורים שכבר רשמו את ילדיהם לקייטנות יולי בגני הילדים יזוכו באמצעות כרטיסי האשראי ובמידה ששילמו במזומן או בהמחאה – יישלח אליהם ההחזר לכתובת המגורים.

ראש העיר, מוטי ששון: "אנו קשובים לצרכי ההורים שמתמודדים במהלך חופשת הקיץ באופן טבעי עם עלייה בהוצאות הכספיות. לכן החלטתי לעשות מאמץ נוסף על מה שכבר נעשה ולהביא לעוד הפחתה בהוצאות ההורים".

כזכור, הקייטנות בגני הילדים מופעלות על ידי רשת קהילה ופנאי, שמפעילה בגנים גם צהרונים בפריסה עירונית כחלק מהרצף החינוכי. קייטנות צהרוני הגנים יפעלו השנה בשני מחזורים:

מחזור ראשון יתקיים בין התאריכים 2-31.7.17, בימים א'-ה' (במשך 22 ימים מלאים) בנושא "פסטיבל שירי ילדות".

מחזור שני יתקיים בין התאריכים 2-14.8.17, בימים א'-ה' (במשך 9 ימים מלאים) בנושא "סימני קיץ – הכרת מאפייני הקיץ וסימני הקיץ המגוונים".

שעות הפעילות יהיו בין השעות 13:00-07:40 עם אפשרות הארכה בתוספת תשלום עד השעה 16:30, הכוללת ארוחת צהריים חמה וארוחת מנחה. הארוחות מוכנות בידי חברת קייטרינג מורשית, בפיקוח משרד הבריאות.

פרטים נוספים באתר רשת קהילה ופנאי

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר