הפועל חולון כדורסל: מתכוננים למשחק שייערך בחיפה

"חולוניה" יוצאת במוצ"ש למשחק שני ברבע גמר הפלייאוף מול מכבי חיפה. המוני אוהדים יגיעו לעודד

פורסם בתאריך: 26.5.17 21:50

מספר שיא של אוהדי הפועל חולון בכדורסל צפוי לצאת מחר בערב לחיפה, למשחק השני של "חולונייה" מול מכבי חיפה ברבע גמר הפלייאוף (0:1 לחולון בסידרה, אחרי 99:104 במשחק הראשון שכלל שתי הארכות).

התכונה הגדולה אצל אוהדי חולון נובעת מהעובדה שרבים מאמינים שהקבוצה החולונית שסיימה את העונה ה"רגילה" ראשונה בליגה, אכן תזכה באליפות.

"אין קבוצה טובה יותר העונה" אומר אוהד שזוכר את האליפות ההיסטורית בשנת 2008, "עכשיו אנחנו בשלים הרבה יותר מאשר אז. קבוצה טובה, מלוכדת, מאמן מצוין, שחקנים שמפרגנים איש לרעהו ומשלימים פאזל מצוין והתוצאות שמדברות בעד עצמן".

באימוני הקבוצה השבוע ניצפו אוהדים רבים, אבל לא מעטים מהם מביעים חשש: "חיפה קבוצה מצויינת והיה לנו המון מזל בניצחון מולם בשני השבוע. צריך להיות מרוכזים הרבה יותר במשחק בחיפה".

חולון קבעה במשחק הראשון בסידרה שיא מועדון לשלשות בפלייאוף 13 שלשות. זה המקום לציין כי שיא השלשות של חולון העונה במשחק אחד היה 15 בבית מול קריית גת, במחזור ה-30 ו-14 מול מכבי אשדוד במחזור ה-23.

מי שנמצא בכושר מצוין וכיכב בשלשות מטורפות במשחק מול חיפה הוא טו הולוואי, שקבע שיאי נקודות אישי – 34 נקודות. אגב, זה שיא הנקודות שחקן חולוני בפלייאוף העליון מאז 1986. אז, חיים זלוטיקמן קלע 36 במשחק פתיחת הפלייאוף – גם מול מכבי חיפה.

ומה הלאה? המשחק השלישי יתקיים ביום רביעי בחולון, ומשחק רביעי (במידת הצורך) – בחיפה במוצאי השבת הבאה.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר