קבלו את מפת מצלמות המהירות בחולון ובקרוב: מצלמות טקטיות

המצלמות החדשות משדרות און-ליין ומסוגלות לתעד עד לרמת תא הנהג שמחזיק בידו מכשיר טלפון נייד או לא חוגר חגורת בטיחות

פורסם בתאריך: 25.3.18 18:26

אגף התנועה במשטרת ישראל ממשיך להכניס לשטח אמצעי תיעוד טכנולוגיים במטרה להרתיע את הנהגים העבריינים ולגרום לשינוי בתרבות הנהיגה. בשבועות הקרובים יותקנו בחולון מצלמות טקטיות המצלמות ברזולוציה גבוהה ומסוגלות לזהות מספרי רכבים ואף במקרים מסוימים גם את מה שקורה בתא הנהג.

המצלמות הטקטיות פרוסות בכל רחבי הארץ בכבישי מיקוד שבהם קיים ריבוי של תאונות דרכים. מצלמות אלו ממוקמות בכבישים הבינעירוניים ובחודשים הקרובים ייכנסו גם לשטח העירוני. האכיפה תתבצע נגד עבירות בריונות ומסכנות חיים כגון עקיפות בשוליים, סטייה מנתיב, קיפוח זכות, אי מתן זכות קדימה, כניסה לצומת לא פנוי ועבירות נוספות.

מצלמה טקטית ניידת. בקרוב בחולון

כיום פרוסות ברחבי הארץ עשרות מצלמות הממוקמות על חצובות או עמודים. המצלמות ניידות וניתנות לניוד בכל זמן ובכל מקום. אופן ההפעלה מתבצע באמצעות שוטר שנמצא עם מכשיר טאבלט בסמוך למצלמה. המצלמה משדרת לטאבלט און-ליין באופן מוצפן והתיעוד של העבירות נשמר ולאחר מכן נרשמים דו"חות לנהגים. המצלמה מצלמת ברזולוציה גבוה ויכולה לזהות מספרי רכבים ואף במקרים מסוימים גם את מה שקורה בתא הנהג, כולל החזקת טלפון נייד בידו או אי חגירת חגורת בטיחות.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

המצלמות גלויות והשוטרים סמויים, המטרה אינה להגדיל את מספרר הדו"חות אלא להרתיע את הנהגים ולגרום להם לשנות את תרבות הנהיגה ולנהוג כחוק. יש לציין כי אפליקציית WAZE אינה יכולה לעדכן לגבי מיקום המצלמות כיוון שכאמור, המצלמות ניידות ומותקנות בכל פעם במקום אסטרטגי אחר.

המצלמות הקבועות בחולון

כיום בחולון מותקנות ארבע מצלמות פעילות שמשמשות כמצמת רמזור ומהירות. המצלמות הקבועות מותקנות ברחוב גולדה מאיר 8, ברחוב אלופי צהל 16, ברחוב מנחם בגין 40 ובפינת הרחובות מנחם בגין-ברקת.

כידוע, המהירות המותרת לנסיעה בעירי מוגבלת ל-50 קמ"ש. הנסיעה בתוך העיר מוגדרת כנסיעה בדרך עירונית. גובה הקנסות המוטלים על נסיעה בכבישים הנמצאים בתחומים עירוניים הוא: נסיעה עד 20 קמ"ש מעל המותר תוביל להטלת קנס כספי בשווי 250 שקל. נסיעה בין 21 קמ"ש ל-30 קמ"ש מעל המותר תוביל להטלת קנס בשווי 750 שקל.

בכל נסיעה בכביש עירוני של 31 קמ"ש מעל המותר ניתן גם לזמן לדין בבית המשפט לתעבורה. נהגים המוזמנים לבתי המשפט לתעבורה בגין עבירות מהירות צפויים לשלילה בפועל ו/או לשלילה על תנאי לתקופה שבין שנה לשלוש שנים, כאשר כל נהג שייתפס במצלמה חוצה באור אדום ברמזור יקבל קנס בסך 1,500 שקל.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אורנה

    אולי תשימו סטף סוף מצלמות בפינת דב הוז וגבעתי. כל יום תאונות. הרמזור הוא בגדר המלצה. האופנועים חוצים במעברי החציה.פחד ללכת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר