תאונה רכב חולון

מה הסיכוי של תושב חולון להיפגע בתאונת דרכים? כל הנתונים

נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים שפורסמו לאחרונה ממקמים את חולון במקום גבוה בשיעורי תאונות הדרכים בערים הגדולות בישראל

פורסם בתאריך: 3.4.18 18:34

מדו"ח שפרסמה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לאחרונה עולה כי חולון נמצאת במקום הרביעי והגבוה במספר התאונות לנפש נכון לשנת 2016, כאשר מתרחשות בה 9.13 תאונות ברחבי העיר ביחס ל-1,000 איש. עוד נמסר כי במדד הבודק את הסיכון להיות מעורב בתאונה של תושבי העיר, לא בהכרח בעיר בה גרים, עם פגיעות מכל הסוגים, חולון נמצאת אף גבוה יותר, במקום השלישי בארץ עם מספר של 12.73 תאונות ל-1,000 איש בקרב תושבי העיר

עוד צוין בדו"ח כי במדד אשר בודק את הרחובות עם המספר הגבוה ביותר של תאונות בחמש השנים האחרונות (2016-2012) בין עשר הערים הגדולות בישראל, נמצאת חולון  במקום העשירי עם 96 תאונות ברחוב ההסתדרות.

ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים מציינים כי מתחילת השנה נהרגו 38 בני אדם בתאונות בתוך הערים, זאת מתוך סך של 84 הרוגים בכבישי הארץ. בעקבות זאת הוציאה הרשות מכתבי פנייה ל-11 רשויות בישראל ודרשה מהן לנקוט פעולות למניעת הפגיעה בחיי אדם.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

"אנשי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עוקבים בדאגה אחרי כל תאונה שמתרחשת בערים", ציינה עו"ד רחל טבת-ויזל, מנכ"לית הרשות, "ועושים כל שניתן כדי לצמצם את נתוני ההיפגעות. כחלק מכך שלחנו את מכתבי היידוע לראשי הערים, עם הנתונים החריגים. אנו מצפים לשיתוף פעולה מלא בנושא כדי להשיג את המטרה המשותפת שלנו – הצלת חיים".

עוד הוסיף טבת-ויזל כי "אנו בשנת בחירות לרשויות המקומיות ולכן אני מצפה מהתושבים לבדוק במצע המועמד איך הוא מתכוון לטפל בנושא. הגיע הזמן שראשי הערים ישימו דגש אמיתי על מצב הבטיחות בדרכים בעירם".

עוד באותו עניין:
מסוכנים לציבור: הרחובות עם הכי הרבה תאונות דרכים בחולון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר