ברז. צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

החלטתם לצאת להליכות? אל תבנו על ברזיות ציבוריות

תושבים: "אנו נוהגים לבצע פעילות ספורטיבית במסלול מכיכר הדמעות ועד צומת חולון, אבל מי שרוצה לעצור ולשתות בברזייה, לא יכול לעשות זאת – כי אין ולו אחת בנמצא!"

פורסם בתאריך: 28.5.17 12:02

הקיץ אומנם רשמית עדיין לא כאן, אבל נראה שהחום הכבד לא מחכה להזמנה, וכבר עכשיו משתלט על האזור. כולם כמובן מרגישים בכך, אבל החשש האמיתי הוא לאלה שעוסקים במזג אוויר כזה בפעילות ספורטיבית מחוץ לביתם או למכון הכושר הממוזג, ומסתכנים במכת חום והתייבשות.

אז כמובן שחשוב לשתות – והרבה, אבל מה אם אין איפה?

תושבים פנו השבוע למערכת "השקמה" בדיוק בטענה זו, כפי שהם מפרטים בפנייתם: "מדי יום אנו עושים פעילות ספורטיבית, הכוללת הליכה וריצה, שמתחילה מכיכר הדמעות ומגיעה עד לצומת חולון. הבעיה? בימים חמים, אין לנו אפשרות להתרענן ולשתות בברזיות שאמורות להיות מוצבות לאורך כל המסלול. יש לציין, שבכל השביל קיים מתקן ברזייה אחד בלבד (!), אך הוא לא שמיש כי אין זרימת מים".  עוד מדגישים התושבים "הימים הופכים לחמים יותר, והצבת ברזיות במקומות הייעודיים היא חיונית למתאמנים וגם לציבור הרחב, שצועד באזור ורוצה לעצור ולהרוות את צימאונו".

מסלול ההליכה ליד כיכר הדמעות חולון, מתוך גוגל מפות2

מסלול ההליכה ליד כיכר הדמעות חולון, מתוך גוגל מפות

תגובת העירייה: "אגף גנים ונוף מבצע בימים אלה עבודות פיתוח בצד המערבי של מקטע זה. העבודות כוללות ביצוע של שביל אופניים, שדרוג המדרכה, שיפור התאורה, התקנת מתקני כושר וגם ברזיות. כרגע הסתיימו עבודות התאורה וקבלן הפיתוח אמור להיכנס לעבודה בזמן הקרוב".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר