האחיות היולדות, מור ואסתר

אחותי, גם אני יולדת: שתי אחיות מחולון ילדו יחד ב"וולפסון"

אסתר מיכאלי מחולון, אם לחמישה, מתורגלת היטב בלידות, אבל שום דבר לא הכין אותה ליום שבו היא תגיע ללדת ותפגוש בחדר הלידה את אחותה

פורסם בתאריך: 15.4.18 13:10

מור עמר ואסתר מיכאלי, אחיות תושבות חולון ילדו שתי בנות באותו היום. הסיפור המשפחתי יוצא הדופן שלהן כבר זכה בעבר לצירוף מקרים מיוחד: אסתר ילדה את בנה הבכור מספר ימים לפני שנולד אחיה הקטן.

תגידו מזל טוב למיה עמר ולמוריה מיכאלי שיחגגו בסוף השבוע יום הולדת חודש. השתיים נולדו לשתי אחיות. בעוד מיה היא הבת הבכורה של מור, מוריה היא בת הזקונים של אסתר. בשיחה עם "השקמה חולון" מספרות האמהות הטריות על הקשר המיוחד ועל צירוף המקרים הנדיר.

"מדובר בחוויה מאד מרגשת", אומרת מור עמר (24) אשר חבקה לפני חודש את בתה הבכורה. "אני מאד קשורה לאחותי. היא אדם מופלא עם סיפור חיים יוצא דופן. גרתי אצלה כמה שנים, עזרתי לה לגדל את חמשת הילדים שלה. למדתי להחליף חיתול עוד לפני שלמדתי לקשור שרוכים. במשך השנים כל הזמן הייתי מעורבת בגידול שלהם. אפילו הייתי מגיעה לתיכון עם עגלה כשהיה צריך להקל על אחותי ולטפל באחד הילדים שלה. אפילו שיעורים פרטיים הייתי לומדת עם תינוקת על הידיים ובקבוק. אחותי  היא אשת הסוד שלי, מכירה אותי יותר מכפי שאני מכירה את עצמי. צחקנו על זה שבסוף נלד ביחד למרות שהתאריך המתוכנן היה לשבוע אחרי".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

אסתר מיכאלי (33), אחותה של מור, מתורגלת היטב בלידות, אבל שום דבר לא הכין אותה ליום שבו היא תגיע לחדר הלידה ותפגוש שם את אחותה: "ילדתי את הילד הראשון שלי בגיל 16. אחי הצעיר נולד מספר ימים לאחר מכן. הדוד יותר צעיר מהאחיין. כעבור כמה שנים חזרתי בתשובה, הכרתי את בעלי וילדתי לו חמישה ילדים, את הצעירה בהם ילדתי לפני חודש.

"אחותי עזרה לי לגדל את הילדים שלי, גרה אצלי בבית, עזרה לטפח חמש נשמות מופלאות. זה ברור מאליו שהיא תהיה אמא נפלאה. הורים נוטים להיות חרדתיים עם הילד הראשון. במקרה של מור, מדובר באישה חזקה שמתורגלת היטב".

את הראיון מסכמת מור בתשובה לשאלה,'מה יקרה כששתי בנות הדודות יחגגו את ימי ההולדת ביחד ואת הבת מצווה ביחד?
"לא חשבנו על זה, אבל בטוח שנמצא דרך שבו כולן יהיו מרוצות. יש לשתינו עוד שלושה אחים גדולים, ולמרות הכל גדלנו בלי קנאה וצרות עין. זו נקודת המוצא לחיים שלנו כמשפחה. אני משוכנעת בכך שהילדות יספגו את המשפחתיות שהתברכנו בה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר