סיטון. גם מורה וגם סגן ראש עיר?
סיטון. מונה לתפקיד סגן ראש העיר

סקר הליכוד בחולון: מוטי ששון – 58%, עזרא סיטון – 35%

מהסקר עולה כי כוחו של הליכוד יגדל בחולון ואם סיטון ירוץ, יוכל לצמצם פערים מול ששון

פורסם בתאריך: 26.4.18 13:40

מסקר שביצע מכון סמית עבור תנועת הליכוד בחולון עולה כי חבר המועצה ממפלגת הליכוד עזרא סיטון הוא בעל הסיכויים הגבוהים ביותר להתמודדות מול ראש העירייה מוטי ששון.

בסקר מטעם הליכוד, שנערך לפני כשבועיים, לקחו חלק 400 משתפים כמדגם מייצג של בעלי זכות הצבעה בחלון, בגילאי 17 ומעלה. מתוצאות הסקר עולה כי בבחירות הבאות לכנסת, יצביעו 33% מהנסקרים למפלגת הליכוד, בעוד 22% יצביעו למפלגות המרכז והשמאל.

בכל הנוגע לבחירות המקומיות עולה כי נכון להיום, החשיפה של המתמודדים הפוטנציאליים מול ראש העיר המכהן מוטי ששון הינה נמוכה והם מקבלים אחוזי תמיכה נמוכים בשאלה על כוונות הצבעה לראשות העיר. לו היו היום בחירות לראשות העיר, מוטי ששון היה מנצח בסיבוב הראשון. לעומת זאת, בקרב אלה ששמעו גם על חבר המועצה עזרא סיטון וגם על חבר המועצה שי קינן (18% מכלל המדגם), הפערים מול מוטי ששון, הן בחלופה של שישה מועמדים והן בחלופות הזוגיות, מצטמצמים באופן משמעותי.

כ-60% מאלה שציינו שהצביעו למוטי ששון בבחירות האחרונות לראשות העיר היו מצביעים עבורו היום, כרבע לא החליטו או סירבו לענות ורק כ–17% עוברים למועמדים אחרים (במצטבר).

לשאלה האם שמעת על האנשים הבאים ומה הסיכוי שתצביע להם בבחירות הקרובות, ענו משתתפי הסקר: מוטי ששון, העבודה – 51%, עזרא סיטון, סיעת מצטיינים בחינוך, חבר תנועתתהליכוד – 12%, שי קינן -7%, מורן ישראל, סיעת הצעירים – 5%. בקרב אלה ששמעו והביעו דעה עלו נתוני ההצבעה הבאים: מוטי ששון – 58%, עזרא סיטון – 35%, שי קינן, הליכוד – 34%, מורן ישראל –  41%. נראה אפוא שהגדלת חשיפתם של מתמודדים פוטנציאליים מול מוטי ששון תקטין כלל הנראה את הפערים בהצבעה מולו.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

הסקר הוזמן על ידי תנועת הליכוד מכמה טעמים: ראשית, התנועה עדיין לא החליטה אם היא תריץ מועמד לראשות העירייה ואם היא תריץ, מיהו בעל הסיכויים הגדול ביותר. מהסקר עולה בבירור שכוחה של תנועת הליכוד יגדל בחולון וכי סיטון הוא בעל הסיכויים הגבוהים ביותר מול מוטי ששון.

סיטון מסר בתגובה: "הסקר מאוד מחמיא וטוב לדעת שאתה במקום הראשון. כשחלק מהמועמדים משקיעים כסף בפרסום ובפייסבוק, אני עסוק בעבודת שטח ובפתרון בעיות לתושבי העיר, וכרגע מה שעומד לפני היא טובת העיר. אני מפרגן לכל המועמדים ומאחל להם בהצלחה".

קיראו עוד באותו עניין:

הפתעה: ד"ר קרן גונן תרוץ לראשות עיריית חולון

מביתו בחולון הכריז אילן גזית על כוונתו לרוץ לראשות העיר – צפו:

 

תגובות

6 תגובות
  1. יהודה

    איזה קשקוש של סקר, מי בכלל מכיר אותו? הבן אדם ישב במועצה שנים ולא עשה כלום, לא אמר כלום והיה בובה של מוטי.
    חי בסרט שמלא אנשים יצטרפו אליו וירצו להיות איתו בזמן שרוב המועצה מתרחק ממנו.
    יש לי סיכוי להיות מנכ"ל חברה יותר מאשר יש לו סיכוי להיות ראש עיר
    עכשיו השאלה רק מי שילם על הסקר הזה וכמה, אין לו שום קשר לבחירות ובטח לא לתושבים בעיר

  2. שלומי מויאל

    אין על מוטי ששון, נשוי לעיר, לא יהיר, דואג לחולון ולחולונים כבר שנים, כשהוא נכנס חולון היתה חלק מה "חובלים". היום עיר לתפארת. מת עליו

  3. אהרן

    מהסקר עולה נתון בולט אחד. מוטי ששון גובר על כל מועמד, אך בעל הסיכויים הגדולים ביותר להתמודד מולו בוא הצעיר מורן ישראל. לעזרא סיטון אין שום סיכוי לנצח וטוב יעשה הליכוד באם יעמיד, נכון לרגע זה, את הצעיר שי קינן בראשות הסיעה, ולו גם בכדי להיות מועמד עתידי

  4. מרים

    רק על מוטי ששון אפשר לסמוך עם הידע וניסיון שטמון בו , להמשיך ולנהל את העיר חולון .

  5. ביבי נתניהו

    אני תושב חולון שבטירוף כבר שיחליפו את מוטי ששון סתם רק כי בא לי לגוון,, בסביבות שנת ה20 התייאשתי והבנתי שרק המוות יחליף אותו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר