מדורה

מכבי האש השתלטו על מדורה מסוכנת שהושארה ללא השגחה. צפו:

על אף האיסור של עיריית חולון וההוראה לא להדליק מדורות בשטח העיר, בכמה מוקדים אמש המדורות בערו

פורסם בתאריך: 3.5.18 18:38

חרף האיסור של עיריית חולון וההוראה לא להדליק מדורות בשטח העיר, בכמה מוקדים בעיר אמש (רביעי) המדורות בערו והיוו סכנה לשריפות. גם הערב חל איסור על הדלקת מדורות עקב תנאי מזג האוויר הקיצוניים.

עקב תנאי מזג האוויר הקיצוניים אסרה עיריית חולון על הדלקת מדורות בליל אמש ואף הצהירה כי תפעל לאכוף בצורה מוגברת את האיסור. נראה כי בעקבות האיסור שהוציאה העירייה, מספר המדורות שדלקו אמש היה קטן ביחס לשנים קודמות. כך למשל בין השעות 20:00 ל-21:00 באזור החולות שמדרום לרחוב דוד אלעזר (שבשנים רגילות עמוס במדורות), לא נצפתה מדורה אחת דולקת. את המדורות החליפו מוזיקה חגיגית, משחק בכדור ומנגל. כך גם היה לאורך כל כביש דרך הביטחון שמדרום לפארק פרס.

 

צפו כיצד כוחות הכיבוי מכבים מדורה מסוכנת ליד מסוף קריית שרת: 

יחד עם זאת ולמרות האיסור הגורף של העירייה, עדיין היו כאלה שהבעירו מדורות במספר מוקדים בעיר, כאשר לפחות כמה מהן היוו פוטנציאל לדלקה במזג האוויר הנתון. בקצה דרך הביטחון שבכניסה אל אזור התעשיה נצפתה מדורה קטנה שבערה. כמה עשרות מטרים משם, בסמוך למסוף קריית שרת, בערה ללא השגחה מדורה במימדים גדולים אשר היוותה סכנה פוטנציאלית להתלקחות שריפת ענק. אלה שהדליקו את המדורה ככל הנראה ברחו כאשר הבינו כי כוחות הכיבוי בדרך אליהם. כוחות הכיבוי כיבו את המדורה המסוכנת בתוך פחות מדקה.
רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

בסביבת שדרות גולדה מאיר דלקו מספר קטן של מדורות. "ראיתי ברחוב החרצית ערימה של קרשים שלא הובערו, לידה דלקה מדורה קטנה עם ילדים שהכניסו לתוכה מרשמלו וברקע הושמעה מוזיקה דתית", מספר תושב האזור ומוסיף: "זה היה ממש קטן ביחס לשנה שעברה". גם בשכונת תל גיבורים נצפתה מדורה גדולה שהובערה אשר מסביב לה התקהלו ילדים רבים וזאת למרות איסור העירייה.

תושבים מח-300 התלוננו הבוקר כי אמש עדיין הודלקו מדורות בשטח השכונה (ישראל גליל), אם כי במספר מועט משנים קודמות. לדברי אחת התושבות, במגרש הריק נראו חומרי בעירה – משטחי עץ – והיא חוששת שמא גם הערב (חמישי) לא יאכפו את האיסור להבעיר מדורות ושוב ייאלצו תושבי השכונה לסבול מעשן.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "כפי שנמסר אתמול, חל איסור על הדלקת מדורות ברחבי העיר חולון גם היום (חמישי). הפיקוח העירוני יסייר בכוח מתוגבר ברחבי העיר ובמידה שתימצא מדורה דולקת, יורה הפיקוח על כיבויה ויאכוף את החוק על הסרבנים. התושבים מוזמנים לדווח למוקד העירוני 106 על כל מדורה דולקת והפיקוח העירוני יגיע למקום".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר