קרן גונן מחממת מנועים: השיקה אתר מיוחד למרוץ לבחירות לעירייה

המתמודדת לתפקיד ראש העיר מציגה את מצע הבחירות שלה ואת תכנית העבודה לעיר וקוראת לתרום כסף למפלגתה החדשה

פורסם בתאריך: 15.5.18 09:44

ד"ר קרן גונן, שהודיעה לאחרונה כי תרוץ לבחירות לעיריית חולון, משיקה את מצע הבחירות שלה, עם אתר חדשני ותכנית עבודה.

בשבוע שעבר השיקה המתמודדת לראשות העירייה, ד"ר קרן גונן, את מצע הבחירות שלה. הקמפיין מלווה באתר אינטרנט מושקע וחדשני, דף פייסבוק ייעודי וסלוגן "התושב בראש העיר", המתחבר לאמירות של גונן כי חובה לשנות את סדרי העדיפות והתקציבים עבור התושב הנמצא בראש סדר העדיפויות.

ד"ר גונן היא הראשונה מבין המתמודדים בחולון שהצהירה בגלוי על התמודדותה לראשות העיר וכעת גם הראשונה החושפת את מצע הבחירות שלה. גונן, שניהלה בעברה את מרכז מ.ט.ר.ה של עיריית חולון, בחרה לרוץ לראשות העיר כבר לפני כחצי שנה והתפטרה לשם כך מתפקידה, זאת כדי להשקיע את כולה במרוץ זה.

תכנית העבודה שמציגה גונן, המכונה "תכנית 6 השלבים", עוסקת בשיפור השירות בעיריית חולון לתושבים כולל שירות מקוון מרחוק, החזרת מרכזי הקניות והבילוי לרחובות העיר כדוגמת סוקולוב שהוזנח בשנים האחרונות, הורדת מחירי הבריכות העירוניות באופן משמעותי לתושבי חולון וכן שיפור וניהול קבלני הניקיון בעיר, התשתיות, החינוך והרווחה, מהם היא מגיעה.

באתר מציעה ד"ר גונן לתושבים לתמוך בה באמצעות התחברות לקהילה סביבה וכן הצטרפות לביקורי בית וכנסים שהיא עורכת. בנוסף, מזמינה ד"ר גונן כל אדם שיכול לתרום למפלגה החדשה כסף באופן מקוון, זאת כדי לא להיות מחויבת לאף אדם, לא פוליטי ולא עסקי במידה ותזכה בבחירות.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

ד"ר גונן: "מי שבוחר להתמודד לראשות עיר ראוי שיוכיח לתושבים שזה הדבר החשוב ביותר עבורו ולא יעשה זאת מתוך נוחות, בזמן שנוח לו. אני ויתרתי על חיי הקודמים והאישיים ושילמתי מחיר כבד, זאת מתוך אמונה בדרך לשנות עבור תושבי חולון את העיר מן הקצה אל הקצה. אני חושבת שאחרי שנים רבות חולון צריכה מחשבה חדשה ורעננה. אני גאה בכך שאיני פוליטיקאית אלא אשת טיפול המכירה היטב את העולם הציבורי והעסקי ומחויבת רק לתושבי חולון, אותם אני באה לשרת".
עוד ציינה גונן עם השקת האתר: "ראיתי בחיי פוליטיקאים מהקואליציה ומהאופוזיציה שישבו שנים במקומות המשפיעים ובחרו שלא לשנות מסיבות שונות. תושבי חולון צריכים לבחון אותי על בסיס השינויים מרחיקי הלכת שעשיתי בתחומי העיסוק הקודמים שלי ועל בסיס התכנית שאני מציעה כיום. מי שיזם בנשמתו, ימצא את הדרך לעשות ולשנות, גם בראשות עיריית חולון. אני מזמינה את הציבור ללמוד את תכנית העבודה שלנו ולהיות חלק פעיל בהבעת דעתו עליה, כיוון שהיא נועדה עבורו".

קיראו עוד באותו עניין:

מורן ישראל מצטרף למרוץ על ראשות העיר: "חולון היא הבית שלי"

הפתעה: ד"ר קרן גונן תרוץ לראשות עיריית חולון

מביתו בחולון הכריז אילן גזית על כוונתו לרוץ לראשות העיר – צפו:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר