עומר אדם

ועדת הבחירות הכריעה: הופעתו של עומר אדם בחולון תתקיים כמתוכנן

ועדת הבחירות דחתה את העתירה שהגיש יו"ר המשמר החברתי נגד ההופעה. מחר ייפתח האתר להזמנת כרטיסים

פורסם בתאריך: 4.6.18 21:39

ועדת הבחירות של הכנסת קבעה הערב (שני) כי הופעתו של עומר אדם בחולון תתקיים כמתוכנן. יו"ר ועדת הבחירות, פרופ' עודד מודריק, דחה את העתירה שהגיש אתמול יו"ר המשמר החברתי בחולון, עו"ד ניסן זכריה, נגד הופעתו של עומר אדם בטענה שמדובר ב"שוחד בחירות". פרופ' מודריק קבע כי העירייה נוהגת לקיים בשנים האחרונות מופעי קיץ וכי הופעתו של אדם אינה אמורה לכלול נאומים וברכות מצד ראש העירייה מוטי ששון. עוד קבע יו"ר ועדת הבחירות כי המופעים כלולים בתקציב העירוני המאושר.

כזכור, בעתירה הדחופה שהוגשה נגד עיריית חולון וראש העירייה מוטי ששון על ידי יו"ר המשמר החברתי בחולון, עו"ד ניסן זכריה, הוא דרש להוציא צו מניעה להופעתו של עומר אדם בחולון בטענה כי מימון ההופעה על ידי העירייה הוא שימוש אסור בכספי ציבור הבא במסגרת תעמולת בחירות. בין השאר טען עו"ד זכריה כי כיוון שההופעה מתקיימת כחצי שנה לפני הבחירות ומיועדת רק לתושבי חולון, הדבר מהווה שימוש אסור במשאבי העירייה ומהווה "טובת הנאה הניתנת לציבור הבוחרים".

 

עם קבלת העתירה, המליץ יו"ר עדת הבחירות לעיריית חולון להקפיא את חלוקת הכרטיסים להופעה לתושבי חולון. עיריית חולון נדרשה על ידי יו"ר הוועדה להשיב לעתירה עד היום (שני) בשעה 16:00 ואימצה את המלצת יו"ר הוועדה ואכן הודיעה אמש על הקפאת חלוקת הכרטיסים.

לאחר שהוועדה דנה בתשובת עיריית חולון, החליטה כאמור לדחות את העתירה, לחייב את הצדדים בהוצאות ההליך המשפטי בסך 2,500 שקל לכל צד, ולאפשר את קיום ההופעה כרגיל. זאת, לאחר שאתמול עצרה העירייה את מכירת הכרטיסים. עוד לפני כן, דקות ספורות לאחר שנפתח האתר להזמנת הכרטיסים נמסר לתושבים כי אזלה המכסה היומית. הרישום להזמנת הכרטיסים יחודש כבר מחר.

מהמשמר החברתי נמסר בעקבות דחיית העתירה כי "נעקוב אחר האירוע של עומר אדם שכן לא כל תושבי חולון ייהנו ממנו וישנה כאן הפליה חמורה של עיריית חולון לכאורה כלפי שאר התושבים שלא יזכו לקבל כרטיס. המשמר יקיים פגישה ונחליט לאן ינותב הקנס הן של ראש העיריה והן של העיריה (למשפחות נזקקות או לילדים עם צרכים מיוחדים)".

תגובות

3 תגובות
  1. נהוראי חיים אליהו

    אם השגתי אתמול כרטיס הוא לא מבוטל נכון?
    כאילו אפשר ללכת איתו?

  2. המבקר

    זה מה שעיריית חולון עושה עם הכסף שהיא גובה בניגוד לחוק מהתושבים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר