מצעד הגאווה בתל אביב. צילום: ויקימדיה

גינויים קשים על דבריו של ישורון על הקהילה הגאה: "חיות מבחילות"

סגן ראש עיריית חולון, יואל ישורון, המכהן כדיקן הסטודנטים במכללת אשקלון, יצא בהתבטאויות בוטות כנגד מצעד הגאווה. התגובות הזועמות לא איחרו לבוא

פורסם בתאריך: 18.6.18 11:11

סערה בחולון סביב התבטאויותיו של סגן ראש עיריית חולון, יואל ישורון, כנגד מצעד הגאווה והקהילה הלהט"בית.

סגן ראש עיריית חולון, יואל ישורון, המכהן כדיקן הסטודנטים במכללת אשקלון, פרסם בשבוע שעבר בדף הפייסבוק שלו פוסט כנגד מצעד הגאווה בפרט והקהילה הגאה בכלל. בפוסט כתב בין השאר: "במדינת תל אביב צמחו גידולי פרא, מפלצות בסגנון סרט 'היורה', שרקחו ממוחם הננסי והמעוות מצעדי חיות דו-רגליות מבחילות ודוחות".

עוד כתב ישורון: "בראש הפירמידה עומד ראש עירייה דפוק, קשיש בלוי, אנין טעם להחריד, ספק יהודי, חוגג על המנגל עם בשר כלבים עד שבא לעם ישראל להקיא על צלחתו. ועירו של אוכל הכלבים??? שם, בחוצות העיר תל אביב, צועדים על שתיים ובגאווה שרוטים לעומק, חרמני משכב זכר (בעעעעע) ואסופת חיות ממין נקבה מכוערות עם קעקועי 'אני שרמוטה (!!!)'".

יואל ישורון. "החושך, הברבריות והגיהנום"

יואל ישורון. "החושך, הברבריות והגיהנום"

הוא הוסיף כי "התקשורת מציגה את המטורללים הללו כנושאי הדגל, לוחמי שוויון, חופש וחירות. דחילק, השתגעתם??? אלה נושאי הדגל??? על אלה, החושך, הברבריות והגיהנום הזה, אתם מפנטזים בעולם כמקור גאווה??? עוד לא הבנתם בתקשורת שאתם מייצגים שברי אחוזים בעם ורוב רובו של העם נגעל ממצעדי הבהמות הללו???".

בעיריית חולון גינו את התבטאויותיו של ישורון וביקשו לציין: "מדובר בדעתו הפרטית של מר ישורון, שנכתבה בדף הפייסבוק הפרטי שלו, אשר לחלוטין אינה משקפת את מדיניות העירייה והעומד בראשה, ואין לנו אלא להצטער על כך".

יו"ר הבית היהודי בחולון שלומי תמם מסר כי התבטאויותיו של ישורון מפלגות ומקטבות: "אני לא בעד מצעדי גאווה ואין צורך בפסטיבלים וחגיגות ובטח לא בצורה המוחצנת שבה הדברים נעשים, אבל מחובתנו לכבד כל אדם. התבטאויות כגון אלו מיותרות, מפלגות ומקטבות. אפשר לא להסכים אבל מחויבים לכבד".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

סהר אביטל, גנן בגן ילדים בחולון, פעיל בקרב הקהילה הגאה, אמר בתגובה: "השינוי מתחיל מלמעלה, מעמדת מקבלי ההחלטות וכל עוד יש פער בין עמדת מקבלי ההחלטות שבה יושבים אנשים חשוכים עם דעות קדומות, הומופוביות וגזעניות, ובשטח נמצאים אנשי חינוך שמנסים לעשות את ההפך, גדלים הפערים בחברה הישראלית. יואל ישורון הוא לפיכך נבחר ציבור שאינו משרת ומייצג את הבוחרים".

עם פרסום הפוסט, אמר בתגובה תושב חולון מאנדי סאטרי: "כשסגן ראש העיר מתייחס לאנשים כאל חיות, זו פשוט בושה וחרפה. רק לאחרונה הייתי בחולון וראיתי את דגל הגאווה תלוי בחלון של דירה ליד משרד הפנים. צריך לזכור כי שירה בנקי ז״ל בת ה 16 נרצחה במצעד הגאווה בירושלים לפני שלוש שנים בגלל הסתה. לבוא ולקרוא לאנשים אחרים 'חיות' זו גם הסתה. זה ביזיון, גזענות ושנאה וזה מה שיש לכבוד סגן ראש העיר שלנו להציע".

ליאור אברהם, תושב חולון, ביקש לפנות לישורון בדברים הבאים: "ישורון, חבר מועצת העיר, פעיל ליכוד, אני מתבייש בדעותיך. חצית כל גבול. מביך אותי שבשנת 2018, בעיר ליברלית כמו חולון, אתה חבר מועצת העיר שלנו ומתבטא כך. רק אלוהים (האלוהים שלך כנראה) יודע למי דעותיך החשוכות עוד מגיעות וכמה דעותיך משפיעות על ההחלטות בעיר? מפחיד. אני מבין ומכבד את היותך דתי (בשונה ממך, שלא מכבד את האחר כולל ההשוואה לבעלי חיים), אך לא אסבול הפצת מסרים שכאלה. מבקש ממך להתנצל ולקחת את דבריך חזרה".

לדברי ד"ר קרן גונן, המועמדת לראשות עיריית חולון, מדובר ב"אמירות חמורות שטוב שלא היו נאמרות כלל. דווקא מדיקן המחנך את דור העתיד היה נכון וראוי להכיר באחר ולא לבזותו. נכון היה מצידו להביע התנצלות בפני האנשים שבהם דבריו פגעו.  כולי תקווה כי אמירות אלו אינן משליכות על קבלת ההחלטות המתקבלות במועצה שבה הוא חבר והן דעת מיעוט מבין חברי המועצה".

יואל ישורון בחר לא לחזור בו מדבריו וציין: "את הפוסט כתבתי בדף הפייסבוק הפרטי שלי. אינני חוזר בי מדבריי בפוסט. דבריי לא כוונו, אפילו לא ברמז, אל החברה הלהט"בית אלא נגד המצעדים ומוחצנותם. 'מצעד הגאווה' ו'מצעד השרמוטות', כפי  שכונו על ידי מארגני המצעדים עצמם. אגב, בתוך הקהילה הלהט"בית עצמה יש ביקורת על מצעדים אלה והנזקים שהם מחוללים למאבק שלהם עצמם".

תגובות

8 תגובות
  1. עדי

    אם הוא לא חוזר בו, הוא לא צריך לחזור לעבודה. הוא נבחר ציבור שאמור לשרת את הציבור ולא לתקוף אותו. אם הוא לא מסוגל לעשות את זה הוא לא יכול להישאר בתפקיד.

  2. בן ציון ישורון

    לכי לעזאזל את בהמה דו רגלית .
    מי את אפס מאופסת.
    חתולת רחוב.
    משכבי זכר הם אסורים.
    מקום הזנות בבית לא ברחוב.
    הפוליטיקאים רוצים קולות .
    כותב הפוסט הוא אמיץ שאומר את האמת.
    הוא מוצף ברכות ללא מנוחה.
    מי שתומך במצעד הוא לקוי, הוא נואף וזנאי.
    בגלל היהודונים ובשל מעשים אלה וחנופה לגויים באה שואת גרמניה.
    אלה שכפרו בתורה המיטו שואה עת שישה מיליון יהודים
    .

  3. אירינה

    בן ציון, לא הבנתי משהו. אלוהים לא היה אמור להבדיל בין ה"יהודונים" המתחנפים לבין היהודים הטובים? למה הוא הרשה להרוג את הטובים? אולי הוא קצת אכזר? או לא קיים?

  4. אני

    אני רואה שהכל נשאר במשפחה, בן ציון ישורון, אח של יואל ישורון כותב מילים כאלה רק נשאר להקיא על המשפחה ה"נאורה| הזו. בחילה.

  5. בן ציון ישורון

    לח"כ יואל חסון (התוניסאי) שלום.
    עד מתי הצביעות תחגוג?! אל תנסה להיות מלך על גבו של אחי יואל ישורון , ולכתוב מכתב צבוע, לראש עיריית חולון. אתה דורס את התורה ברגל גאווה , יחד עם כל הבהמות שצעדו ברחוב נגד התורה נגד בורא עולם. אתה שותף להם ואתה אשתך וילדיך תשאו עוון חילול ה' והתורה. אוי להורים שלך שגידלו כופר כמוך.
    להלן מה שכתבתי על אחי. אלפי לייקים ומאות טלפונים וברכות חמות לעידודו של יואל ישורון על הפוסט שכתב נגד "מצעד התועבה" , הרשתות השמאלניות סערו וניסו ליצור קשר עם יואל ישורון אבל סירב לענות להם, כדי לשנות את דעתו. האמת צריכה להאמר. כל התומכים במצעדי תועבה דורסים ברגל גסה את תורת ישראל. בשיא החוצפה והחנופה גם מירי רגב צעדה בין הצועדים, כדי להשיג תקשורת אוהדת. כולם חוששים מהתקשורת השמאלנית העויינת והרודפת החל מנשיא במדינה, ראש הממשלה שרים וחברי כנסת, ואף רבנים בלעו לשונם כדי שח"ו לא יותקפו. כל אלה שדורסים את התורה כולל התומכים ומכעיסים את בורא עולם ישלמו , כדין מסייעים בידי עוברי העברה אין מחילה ואין סליחה לכל בעלי "התועבה" , האמת היא מרה על כן נושאיה מעטים. הם ירשו רק "כף הקלע", והתומכים בהם ישאו עוונם. התקשורת השמאלנית רודפת ופוליטיקאים "מוגי לב" החפצים בתקשורת אוהדת בולעים לשונם .
    אני מודה לכל הגולשים העם הפשוט והאמיתי בפרט המזרחי בכל הרשתות על הלייקים הרבים והתגובות החמות המאפילות על קומץ תגובות של "צבועים" , גם רבים מהלהטבי"ם מתנגדים למצעד הזה המגייס 90% להטבי"ם מחו"ל .

    "והאלהים יבקש את הנרדף".ביואל ישורון אחי היקר נטועה האמת הצדק והתעוזה של מו"ר אבינו זצ"ל. הוא לא יחזור בו מדבריו גם אם העולם יתהפך. ואני מקוה שבזכותו ובשל שבט לשונו החדה כתער והאמת שיצאה מתחת ידו ומעומק ליבו יפיחו רוח חדשה , וכל הלהטבי"ם יחיו את חייהם ללא מצעדים. וכל אלה שתומכים בו יבורכו מפי עליון בכל הברכות הכתובות בתורה וינצלו מכל מיני גזרות קשות ורעות המתרגשות לבוא לעולם.

    בזכות משה רבנו רעיא מהימנא.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל כל נכון ואמיתי.. יפה שמילים אלו נאמרו ממנו. כתלמיד לך לשעבר מעריך אותך על גבורך ועל אומץ ליבך .
    מצער מאוד שנבחר הבית היהודי חושש לעמוד על מה שהוא התחנך.
    יואל כפנחס בדורו.. צריך לגנות מצעד זה ולהוקיע את זה מתוכנו.. איסור משכב זכר כדין איסור רצח וכו.. הדת היא אחת והתורה היא אחת ! לא ניתנת לפירוש אחר בשם הליברליות ובשם הסובלנות וקבלת האחר.. לא הגיוני שלנו סותמים פיות.. שכל אחד יעשה את אהבת ליבו בחדרי חדרים ולא חסר סטיות.

    הייתה מרצה איכותי. ועכשיו מעריך אותך יותר .

  7. משה

    יואל ישורון אומר את מה שכולם חושבים ומפחדים להגיד.
    כל הכבוד על אמת .

  8. רן

    מוטי ששון – סומכים עליך שתעשה את הדבר הנכון למען כלל תושבי חולון.
    אדם בוטה וחסר כבוד לבני אדם לא צריך להיות נבחר ציבור.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר