קינן. "זמן למהפך"
שי קינן

מה מתכנן שי קינן, מועמד הליכוד לראשות העיר חולון?

"הגיעה העת לשינוי", אומר קינן שנבחר ברוב קולות בבחירות המקדימות לראשות הליכוד בחולון

פורסם בתאריך: 28.6.18 15:15

בבחירות שנערכו אמש (רביעי) לקביעת מועמד הליכוד לראשות העיר חולון, זכה שי קינן, חבר מועצת עיריית חולון, ברוב קולות.

3,400 ממתפקדי הליכוד בחולון הבקשו להצביע אמש עבור המועמד לראשות העירייה. שני מועמדים עיקריים התחרו ביניהם על הקולות: מאיר חלבי ושי קינן.

כאמור, המועמד שזכה במירב הקולות הוא קינן – שצבר 907 קולות, לעומת חלבי – 532 קולות.

בהצבעה לרשימת מועצת העיר, שבה הצביעו רק חברי המרכז, נבחרו המועמדים הבאים לפי הסדר הזה: מאיר חלבי, יפת צדקה, בת שבע ששון, זילפה בר, ניסים דיין ומשה לוי.

לאחר זכייתו פנה קינן לתושבי חולון ואמר כי "אחרי תקופה לא קלה ומאתגרת, אתמול השגנו יחד הישג משמעותי וחשוב וניצחנו בפער גדול את הבחירות המקדימות לראשות הליכוד בחולון.

ההכרעה הברורה שלכם, תושבי חולון, נובעת מההכרה של כולנו כי הגיעה העת לשינוי והיא מסמלת את אות הפתיחה לקמפיין שלנו לראשות העיר. ב-30 באוקטובר העיר האהובה שלנו יוצאת לדרך חדשה ומרעננת.

"זכות גדולה היא לשרת ציבור. זכות גדולה היא לשרת אתכם תושבי חולון ואני מתכוון לעשות זאת על הצד הטוב ביותר תוך חריצות וענווה. כולי תקווה כי נוביל את חולון למהפך הגדול באוקטובר".



קינן גם הודה לראש הממשלה ולחברי הכנסת, "שתמכו וגיבו את התמודדותי. למאות הפעילים והרכזים הנאמנים שעבדו ללא לאות תוך אמונה בצדקת הדרך. למשפחתי היקרה שמלווה אותי במסירות יוצאת דופן ולבורא עולם על כל החסד והטוב".

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר