פריאל סבג ז"ל. התפילות לא הועילו
פריאל סבג ז"ל. התפילות לא הועילו

אבל כבד בחולון: הסרטן הכריע את הנערה פריאל סבג

אחרי מאבק ארוך במחלה, פריאל סבג בת ה-16.5 הלכה הבוקר לעולמה בהוספיס בבית החולים שיבא בתל השומר. המשפחה מבקשת עזרה בתרומה כספית על מנת להביאה למנוחת עולם

פורסם בתאריך: 11.7.18 12:01

הסרטן הכריע את פריאל סבג בת ה-16.5 מחולון. הבוקר הלכה לעולמה בהוספיס בבית ויזל בבית החולים שיבא תל השומר. הלווייתה תתקיים היום (רביעי) בשעה 16:00 בבית העלמין בחולון.

פריאל סבג, ששמה הוחלף לאחרונה בעצת רבנים להלל אדל, היתה תלמידת חטיבת הביניים "יובלים". את חדרה בהוספיס בבית ויזל בבית החולים שיבא בתל השומר פקדו לאחרונה רבנים, אמנים ואנשי ציבור שבאו לתמוך במשפחה, ביניהם עומר אדם שהגיע לשמח את פריאל. ולאמא פאני היתה רק בקשה אחת לעם ישראל: אנא התפללו למענה. התפילות לא הועילו והבוקר כאמור הלכה לעולמה פריאל.

בשיחה עם המשפחה נמסר כי הם זקוקים לתרומות על מנת להביא את פריאל לקבורה. "מלאכים בוכים בשמיים והלב בוכה איתם", מסרה פאני, אמה של פריאל ז"ל, "אנא עזרו לי להביא את פריאל הלל למנוחת עולמים בקבורה ראויה ולא בקיר. אני צריכה לגייס 37,000 שקל. בבקשה פיתחו את ליבכם".

בחודש נובמבר אשתקד, בתום חגיגות יום הולדתה ה-16, התלוננה פריאל סבג, תושבת חולון, תלמידת חטיבת הביניים "יובלים", על כאבים ברגל. כך התחילה מסכת הכאב והייסורים של הנערה הצעירה. "לקחנו אותה לבדיקות והרופא קבע שזו התפתחות בגדילה", סיפרה בראיון לה"שקמה-חולון" אמה פאני, "אבל אף אחד לא יחליף את הרגשתה של אם. אני הרגשתי שמשהו לא בסדר והחלטתי שנלך לבית החולים. לאחר סדרת בדיקות הגיעה הבשורה הנורא מכל: גילו לפריאל סרטן אלים מאוד ונדיר שאינו מוכר בישראל ובהמשך הבנו שהיא תזדקק לטיפול רפואי מיוחד שניתן אך ורק בגרמניה".

בני משפחתה גייסו כספים לטיפולים בחו"ל, פאני ופריאל שהו בגרמניה במשך חודשיים וחצי, שבסופם הגיעה הבשורה המיוחלת: הטיפולים הצליחו וב-30 בנובמבר פריאל הוכרזה כבריאה. "זה היה יום חג, היום שבו התבשרנו שפריאל, הנסיכה של כולנו, ניצחה את המחלה", סיפרה אז אמה. "הדמעות לא הפסיקו לרדת מאושר – ניצחנו".



למרבה הצער, לאחר מספר חודשים בבדיקת מעקב התגלה שהסרטן חזר לקנן בגופה של פריאל. מאז חלה הידרדרות מהירה במצבה והבוקר לא עמד גופה בפני המחלה והיא נפטרה. הלווייתה תתקיים כאמור היום (רביעי) בשעה 16:00 בבית העלמין בחולון.

תרומות יתקבלו באפליקציית bit – בכרטיס אשראי: http://bitpay.co.il/app. בהעברה בנקאית: בנק לאומי 10, סניף 858, חשבון 06622875 ע"ש יהודה סבג (דודה של פריאל ז"ל). במזומן, בטלפון 0539888791.

 

תגובות

6 תגובות
  1. פרידה

    תהה נשמתה צרורה בצרור החיים אמן. תנחומים למשפחה, ליבי יוצא אליכם

  2. דרור

    היא רק בתחילת דרכה וכבר נקטפה בקיצור ימים תיהיה נשמתה בגן עדן אמן

  3. משפ' סולומון

    מחלה ארורה ביותר לנערה שנקטפה בתחילת דרכה וואוו כמה כואב ומצער למשפחה היקרה- תנוחמו מן השמיים. יהי זכרה ברוך ! ת.נ.צ.ב.ה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר