תל גיבורים: הפחים מוטמנים – האשפה נערמת ומפוזרת

מה קורה כשמוצבים שני פחים בלבד, שאמורים לשמש גם את הדיירים מרחוב הציפורן וגם את מבני הציבור?

פורסם בתאריך: 11.6.17 09:00

ברחבי חולון אמנם הוצבו פחים טמוני קרקע, לצורך הגנה על הסביבה. אלא שבמקרה של רחוב הציפורן שבשכונת תל גיבורים, הפחים הפכו למפגע תברואתי. הסיבה: הם אינם עומדים בכמות האשפה ועולים על גדותיהם. "לצערנו הרב, במשך השבוע אנו מתקשרים למוקד העירוני בתדירות גבוהה, וזאת משום שליד פחי האשפה מצטברת אשפה ביתית, גזם ועוד", טוענים תושבים.

היתרון המשמעותי של פחים טמוני קרקע, הוא הנפח הגדול שהם יכולים להכיל בעזרת הבור שנחפר מתחת לפחים. אבל כנראה שהבורות שנחפרו אינם עומדים בקיבולת האשפה הגדולה שמצטברת, מה שמביא לכך שהאשפה מתפזרת מסביב לפחים ויוצרת מפגע תברואתי של ממש.

ברחוב הציפורן שבשכונת תל גיבורים ישנם שני פחי אשפה שנמצאים בתוך פיר, הקבורים באדמה. הפחים אמורים לשמש את הבניינים שמסביב, שבהם פועלים סניף קופת חולים כללית, טיפת חלב, ובית הספר הרצוג. "לא ייתכן שאנו, תושבי העיר חולון, נסבול מהאשפה שעולה על גדותיה והריחות הנוראיים, שלא לדבר על הסכנה התברואתית", ממשיכים התושבים.

בנוסף טוענים התושבים כי "בסמוך לפחים ישנה חנייה ושפת המדרכה אינה מסומנת, לכן אנשים מחנים את המכוניות ליד הפחים, וכשכבר מגיעה המשאית – אין לה גישה. מבקשים מהעירייה למצוא פיתרון הולם לבעיות שהועלו".

מעיריית חולון נמסר בתגובה לטענות

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר