הדירה השרופה בטייסים מבחוץ

השריפה ברחוב הטייסים: "הכל היה מלא עשן, זרקתי הבנות מהחלון"

אחרי משמרת של 30 שעות בעבודה, אלכס פלדמן מחולון ישן עמוק כשבביתו השתוללה שריפה. הוא משחזר את רגעי האימה ומספר כיצד הציל את בנותיו הקטנות

פורסם בתאריך: 30.7.18 12:38

ביום חמישי האחרון פרצה שריפה בבניין מגורים ברחוב הטייסים בחולון. כפי שדווח ב"השקמה-חולון", בשריפה נפגעו לפחות שבעה אנשים שפונו לבתי החולים וולפסון ואיכילוב לקבלת טיפול רפואי והרכוש בדירה נשרף כולו.

הפיצוץ שנגרם מסוללה נטענת של אופניים חשמליים וגרם לשריפה באישון לילה, לא הצליח להעיר את אלכס פלדמן, 27, שהוא ושתי בנותיו, דניאלה (6) וגבריאלה (4) נמו את שנתם באותה העת. חברו של אלכס היה זה שהתעורר מן הפיצוץ והעיר בבהלה את אלכס ואמר לו: "היה פיצוץ, יש שריפה". אלכס, שעובד כפועל ניקיון, מספר: "אני הייתי לאחר 30 שעות עבודה רצופות ללא שינה. בבית ישנו הילדים וחבר שלי. אשתי מרינה (26) היתה בבית החולים עם התינוק דוד שבדיוק נולד לנו".

השעה היתה 3:00 לפנות בוקר. "אני ישנתי חזק. חבר שלי העיר אותי, אמר היה פיצוץ בבית, יש שריפה. מיד התעוררתי וראיתי את כל הבית מלא עשן ורצתי לחדר של הבנות. הדלת היתה סגורה. נורא נבהלתי, פתחתי אותה והחדר התחיל להתמלא בעשן".

אלכס פלדמן לא איבד עשתונות. הוא שבר את חלון חדר הבנות וקרא לעזרת השכנים. "שברתי את החלון וצעקתי לשכן שהיה למטה – כל השכנים של הרחוב התעוררו מהפיצוץ- תפוס את הילדים. מזל שאני גר בקומה ראשונה. זרקתי לו את הבנות ומיהרנו לצאת מהבית לפני שיקרה אסון".



אלכס משחזר: "באותם רגעים חשבתי רק על הבריאות של הילדים שלי. לא יותר. את מכבי האש הזעיקו השכנים והם באו די מהר, אך לא נותר הרבה מה להציל. חבר שלי דאג להוציא לי את הטלפון ומיד שהגיעו האמבולנסים התפנינו לבית החולים".

למחרת, חזר אלכס לדירה וגילה את החורבן שהותירה אחריה השריפה. "הכל היה שרוף ולמעשה לא נותר לנו רכוש. הדירה הייה שכורה וביטוח לא היה לנו. כל הרכוש שלנו הלך. מצאנו מה מאוד דירה ברחוב סמוך שנוכל לגור בה אך אין לנו חפצים בכלל. נרתמו למעננו הרבה אנשים טובים שמביאים לנו לדירה מוצרים שונים. מה שהכי חסר לנו זה בגדים. אין לנו מה ללבוש לכן כל מי שמעוניין לתרום, אנא אנו זקוקים לתרומות".

אלכס פלדמן מבקש להוסיף: "אני מודה לאנשי חולון היקרים שמשתדלים לעזור לנו. רק בקשה אחת לי אליכם: אנא, לימדו מהמקרה שלי. אל תשאירו סוללה ללא השגחה בייחוד של אופניים חשמליות, שלא יקרה לכם מה שקרה לנו. בנס אנחנו ניצלנו גם אני וגם הבנות. אם לא חבר שלי שהעיר אותי, לא היינו חיים היום".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר