סוניה ביטשו

סוניה ביתשו עוברת לפוליטיקה: "סיפור חיי הקשה כמנוף לשינוי"

ביתשו, חולת פיברומיאלגיה, מצטרפת לרשימתו של מיקאל בוזגלו: "אביא לפוליטיקה את הרצון לשנות בעקבות החוויות הקשות שעברתי בחיי"

פורסם בתאריך: 23.8.18 14:13

לאחר הצטרפותם של עמוס ירושלמי, ניסן זכריה ואילן קומה, הודיעה גם  סוניה ביתשו כי היא מצטרפת לסיעתו של מיקאל בוזגלו, המועמד לראשות עיריית חולון.

ביתשו, תושבת העיר חולון, בת 41, נשואה ואם לשלושה, מצטרפת לרשימה של בוזגלו. ביתשו, שאיבדה את אחותה בנסיבות טראגיות ואת אחיה שעבר תאונה קשה שהותירה אותו צמח, משמשת כמנטורית ומרצה להעצמה אישית. היא עצמה חולה במחלת הפיברומיאלגיה אך חרף הקשיים הרבים היא מעבירה בהרצאותיה מסר של תקווה ואופטימיות.

סוניה ביתשו בהרצאתה "בחרתי בחיים":

"התחלתי את המסע שלי לפני 11 שנה", היא אומרת, בהקמת 'בית אמיתי' לנערות בסיכון, שאם היה קיים לפני 20 שנה, אחותי היתה בחיים היום. אחותי, שסבלה ממשברים נפשיים, כבר אינה איתנו בחיים. אחי, שעבר תאונת דרכים, הפך לצמח וכיום איננו בין החיים. אני חליתי במחלת הפיברומיאלגיה ולמרות הכאבים, העליות והמורדות, בחרתי בחיים, בחרתי לחיות ולא הייתי מוכנה לתת לדבר לנצח אותי".

על הצטרפותה לרשימתו של בוזגלו, היא אומרת: "לפוליטיקה אני נכנסת מתוך שליחות. השליחות שלי היא להביא שינוי. אני רוצה לעסוק בתחום החינוך ובקידום מעמד האישה – כל זאת על סמך מה שעברתי בחיים".



תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר